استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر زیرساخت اینترنتی استان اردبیل دو برابر شده که می‌توان از این ظرفیت برای توسعه خدمات به مردم بهره‌گیری کرد.
کد خبر: ۸۵۶۵۲۱۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل صبح امروز در دیدار با مدیر عامل پست بانک ایران اظهار داشت: پست بانک ایران یکی از ابزارهای توسعه روستاها بوده که با ارائه خدمات بانکی به روستاییان در رفع مشکلات این قشر نیز موثر و کارآمد است.

وی گفت: وجود دفاتر خدماتی در اکثر نقاط استان و ارائه خدمات پست بانک به عنوان بانک عامل یکی از ابزارهای مهم توسعه در سطح روستاها بوده که می‌تواند بیش از این در امور روستاها موثر باشد و مردم این مناطق را از این خدمات بهره‌مند کند.

خدابخش با اشاره به برند پست بانک و استقرار خدمات بانکی در روستاها بیان کرد:‌ ارائه خدمات پست بانک در سطح روستاها در جلوگیری از تردد غیرضروری روستاییان نقش موثری داشته و از این طریق مردم مناطق روستایی استان می‌توانند از این خدمات در راستای تسهیل و تسریع در امور استفاده کنند.

استاندار اردبیل افزود: پست بانک یک مجموعه بسیار خوب در کشور بوده که در راستای اقتصاد مقاومتی نقش وافری می‌تواند داشته باشد که باید با آگاهی به این نقش مهم و تاثیرگذار پست بانک خدمات مختلف خود را توسعه و گسترش دهد.

وی تصریح کرد: باید با صیانت از اعتماد مردم و روستاییان در بخش الکترونیکی این بانک بیشتر فعال باشد چرا که زیرساخت اینترنتی استان اردبیل دو برابر شده است و می‌توان از این ظرفیت در راستای توسعه خدمات بهره‌گیری کرد.

خدابخش با بیان اینکه خرید تضمینی گندم در استان بسیار خوب بوده است، اظهار کرد: پست بانک نیز می‌تواند در بخشی از پرداخت خرید گندم وارد شود و از گستردگی دفاتر خدماتی خود بهتر بهره ببرد و روستاییان و کشاورزان نیز با اطمینان خاطر در این امر گام بردارند.

ارسال نظرات