استاد حوزه علمیه قم با اشاره به این که شهدا سرمایه های گران بهای جامعه اسلامی هستند، گفت: ایمان به قدرت الهی مهمترین شاخصه و ویژگی شهدا بود.
کد خبر: ۸۵۶۵۲۳۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام علی مروتی از اساتید حوزه علمیه قم در یادواره شهدا اسکان یزد، با اشاره به توجه به زندگانی شهدا گفت: ما می توانیم با الگو قرار دادن زندگی شهدا خود را به سمت تعالی سوق دهیم.

وی با اشاره به نقش مهم خانواده شهدا در دوران دفاع مقدس افزود: ما باید قدر دان زحمات خانواده شهدا باشیم زیرا که آنان عزیزترین فرد خانواده خود را تقدیم این خاک و کشور و انقلاب کردند.

این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های شهدا، همین ولایت مداری آنها بوده است و ما نیز باید به این موضوع نگاه ویژه ای  داشته باشیم.

حجت الاسلام مروتی خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز بیان کردند، یکی از بهترین راه ها برای مبارزه با تهاجمات فرهنگی برگزاری یادواره های شهدا است زیرا می توانیم بر روی بخش های محتلف زندگی انها کار کرده و برای جامعه تبیین کنیم.

وی افزود: ما باید بیدار باشیم و دشمنان خود را بشناسیم و همانطور که شهدا استکبارستیزی داشتند، ما نیز راه آنها را ادامه دهیم و با بصیرت در مقابل حیله های دشمنان بیایستید.

لازم به ذکر است، یادواره شهدا اسکان یزد به همت حوزه مقاومت بسیج هفت روح الله یزد برگزار شد.

 

ارسال نظرات