خبرهای داغ:
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران استان:
کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، خادمان ایثارگران هستند و باید وظایف خود را بدرستی انجام بدهند تا حق خانواده‌های شهدا و ایثارگران ادا شود.
کد خبر: ۸۵۶۵۲۴۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی ایثار، احسان‌اله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در اولین کارگاه آموزشی نیروهای جدیدالورود بنیاد که در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی گلزار شهدای قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه کارکنان باید خادم خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشند، گفت: آنها با خدمتگزاری به جامعه هدف بنیاد می‌توانند رضایت آنان را به دست آورند.

وی افزود: کارکنان بنیاد باید تلاش کنند وظایف خود را بدرستی انجام بدهند تا حق خانواده‌های شهدا و ایثارگران ادا شود.

لنکرانی گفت: این کارکنان باید تلاش کنند با مراجعه به منازل، خدماتی در شان خانواده‌های شاهد و ایثارگر با هدف رفع مشکلاتشان ارائه بدهند تا بتوانند به رضایتمندی واقعی و ادای حق این خانواده‌ها دست یابند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سیره شهدا به مردم از مهمترین وظایف این معاونت است، گفت: این معاونت در راستای تحقق این هدف برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی برگزار می‌کند.

لنکرانی با اشاره به اینکه ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان و دانشجویان از دیگر وظایف معاونت یاد شده است، افزود: این معاونت برای این قشر از جامعه اردوهای مختلف فرهنگی و زیارتی نیز برگزار می‌کند.

گفتنی است: کارگاه آموزشی یک روزه، برای 46 تن از کارکنان جدید الورود با هدف تشریح وظایف و منشور اخلاقی کارکنان بنیاد، قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، اصول مدیریتی و برنامه‌های اجرایی بنیاد برگزار شد.

در این کارگاه غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل، یداله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، احسان‌اله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی، محمدرضا علی‌اکبربیک معاون تعاون و مسعود بخارایی معاون بهداشت و درمان، حضور داشتند و وظایف و فعالیت‌های واحدهای مربوطه را برای نیروهای جدید الورود تشریح کردند.

در این کارگاه آموزشی، نیروهای جدید الورود سوالات خود را در رابطه با مسائل گوناگون مطرح کرده و هر یک از معاونین پاسخ‌های لازم را به آنان ارایه کردند.

1005/پ30/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها