مسئول تربیت بدنی سپاه کربلای مازندران خبر داد

کشتی لوچو بسیج مازندران 19 و 20 شهریورماه در شهرستان بابلسر

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: بسیج و سپاه برای تقویت ورزش استان مازندران اقدام به احداث چندین سالن ورزشی در مناطق مختلف کرد.
کد خبر: ۸۵۶۵۲۴۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، میرجمال جمالیان در نشست خبری به مناسبت برگزاری مسابقات ورزش‌های بومی محلی توسط بسیج در سپاه کربلای استان اظهار کرد: محوریت برگزاری این دوره از رقابت‌ها برگزاری مسابقه کشتی لوچو گرامیداشت 10 هزار و 400 شهید و نیز تکریم از شهدای غواص و خط شکن استان مازندران است.

وی تصریح کرد: مسابقات کشتی لوچو با هماهنگی بسیج و با همکاری فرمانداری بابلسر، اعضای شورای و دهیار روستای احمدکلا در روزهای 19 و 20 شهریورماه در روستای احمدکلا برگزار می‌شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: در مسابقات کشتی لوچو گرامیداشت 10 هزار و 400 شهید استان و نیز شهید شهید غواص و خطشکن استان پیش‌بینی می‌شود که بیش از 130 ورزشکار حضور یابند.

وی اضافه کرد: مسابقات کشتی لوچو در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و رده سنی بزرگسالان در وزن آزاد برگزار می‌شود که در رده سنی نوجوانان ورزشکاران در رده سنی 60 تا 70 در رده سنی جوانان در وزن 70 تا 80 کیلوگرم و در رده سنی بزرگسالان نیز در اوزان منفی 65 تا مثبت 95 کیلو برگزار می‌شود.

میرجمالیان در ادامه یادآور شد: در حاشیه برگزاری این دوره از رقابت‌ها برگزاری چندین بازی بومی محلی دیگر نیز پیش‌بینی شد که برپایی مسابقه طناب‌کشی، دو و میدانی، دست‌کشتی، والیبال روستایی، بازی‌های بومی محلی در دستور کار است.

وی یادآور شد: این جشنواره به صورت پله‌ای و با حضور همه پایگاه‌های مقاومت بسیج استان مازندران و با همکاری هئیت ورزش روستایی و عشایری برگزار می‌شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: بسیج و سپاه برای تقویت ورزش استان مازندران اقدام به احداث چندین سالن ورزشی در مناطق مختلف کرد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر 16 هیئت ورزشی برادران و نیز 11 هیئت ورزشی خواهران در بسیج فعال هستند، افزود: تلاش داریم برای تقویت این هیئت‌های ورزشی برنامه مدونی را در برنامه کاری قرار دهیم.

میرجمالیان خاطرنشان کرد: عملیات احداث سالن ورزشی در سطح استان توسط سپاه و بسیج از سال 90 شروع شده و تاکنون 104 سالن ورزشی افتتاح و همچنین احداث 34 سالن ورزشی دیگر نیز در حال انجام است.

وی در پایان گفت‌: یکی دیگر از برنامه راهبردی بسیج در حوزه ورزش احداث استخرهای سرپوشیده ورزشی پس از تکمیل احداث سالن ورزشی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها