فرمانده سپاه محلات از جذب 4 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات در قالب طرح اقتصاد مقاومتی توسط متقاضیان بسیجی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۵۲۷۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

ولی‌الله مطلبی اظهار داشت: از ابتدای امسال 6 میلیارد و 400 میلیون ریال طرح در قالب اقتصاد مقاومتی به بانک عامل معرفی شده که از این میزان 4 میلیارد و 200 میلیون ریال توسط 25 نفر از متقاضیان این تسهیلات جذب شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت 600 میلیون ریال تسهیلات نیز در قالب صنایع تبدیلی به دو نفر پرداخت شده است.

فرمانده سپاه محلات گفت: تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی در بخش‌های پرورش ماکیان، ماهی، زنبور عسل، دامپروری، زراعت و... پرداخت می‌شود.

مطلبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کارگاه‌های ازدواج و افزایش موالید خاطر نشان کرد: در 6 ماهه نخست امسال 18 کارگاه برگزار شده است که 9 کارگاه ویژه برادران و 9 کارگاه ویژه خواهران بوده است.

وی ادامه داد: در این کارگاه‌ها از کارشناسان مذهبی، روحانیون، محققان موالید و ازدواج و کارشناسان مرکز بهداشت برای تدریس استفاده شده است.

به گفته وی این کارگاه‌ها ویژه افراد 18 تا 45 سال بوده و به طور میانگین در هر کارگاه 20 نفر شرکت کرده‌اند.

فرمانده سپاه محلات بیان داشت: در نیمه نخست امسال همچنین دو همایش علمی کردن کشاورزی به همت بسیج مهندسین کشاورزی با موضوع ماهیان گرم‌آبی و روش کشت محصولات پاییزه با هدف ارتقای سطح آگاهی کشاورزان به همت بسیج سازندگی برگزار شده است.

ارسال نظرات