معاون اجرایی سازمان بسیج رسانه کشور گفت: نخستین دوره طرح ولایت ویژه نخبگان رسانه ای کشور برگزار میشود.
کد خبر: ۸۵۶۵۳۶۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

به گزارش بسیج رسانه معاون اجرایی سازمان بسیج رسانه کشور ظهر دیروز در دیدار با اعضای شورای عالی بسیج رسانه استان مرکزی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه آموزش اصحاب رسانه اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور دوره آموزشی طرح ولایت ویژه قشر بسیج رسانه با هدف ارتقاء سطح بصیرت اصحاب رسانه طراحی و اجرا می شود.

ابراهیم گرمابدری افزود : دوره آموزشی طرح ولایت با محوریت آموزش مفاهیم روزآمد اخلاق و سواد رسانه ای و همچنین مباحث سیاسی – اعتقادی مورد نیاز این قشر در تلاش است تا زمینه لازم برای افزایش بهره وری اصحاب رسانه را در راستای انجام هرچه بهتر رسالت رسانه ای فراهم آورد.

وی در ادامه با اشاره به شعار همدلی و هم زبانی ادامه داد: طرح ولایت الگویی موفق در افزایش بصیرت و ولایت مداری اقشار بسیجی است و امیدواریم همانگونه که سازمان بسیج رسانه در ماههای گذشته اثبات نموده است این دوره آموزشی بتواند زمینه تحقق منویات و سیاستهای مطرح شده مقام معظم رهبری (حفظه الله) را بیش از پیش فراهم آورد .

گرمابدری با اشاره به جامعه هدف طرح ولایت بیان داشت: جمعی از نخبگان و تاثیر گذاران فضای رسانه ای کشور مخاطب این دوره آموزشی خواهند بود .

معاون اجرایی سازمان بسیج رسانه در پایان با ابراز امیدواری نسبت به تاثیرات مثبت این دوره آموزشی در فضای رسانه ای کشور گفت : سازمان بسیج رسانه 17 الی 19 شهریور ماه در مجموعه فرهنگی سید الشهدا تهران در آبعلی میزبان مخاطبین نخستین دوره طرح ولایت اصحاب رسانه خواهد بود.

ارسال نظرات