مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد:
سرهنگ محمد رجبی گفت: اگر ما در رسالت خود که انتقال مطالب دفاع مقدس است کوتاهی کنیم دیگران آنطور که می خواهند سر گذشت دفاع مقدس را به رشته تحریر در می آورند و برای نسل جوان، مومن، انقلابی مطرح می کنندکه برای انها مضر خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۶۵۳۸۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از عصر فرهنگ: سرهنگ محمد رجبی  مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یزد صبح روز گذشته با حضور در فرمانداری شهرستان های تفت و ابرکوه با روسای دانشگاهای این استانها دیدار و گفتگو کرد در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی  از تمام روسای دانشگاهها در خصوص ارائه دو واحد درس آشنای با دفاع مقدس  با بیان اینکه رسالت ما انتقال تجربات هشت ساله دفاع مقدس است بیان داشت: رسالت ما و شما انتقال مفاهیم غنی دفاع مقدس به  نسل جوان است.

رجبی افزود: اگر ما در رسالت خود که انتقال مطالب دفاع مقدس است کوتاهی کنیم دیگران آنطور که می خواهند سر گذشت دفاع مقدس را به رشته تحریر در می آورند و برای نسل جوان، مومن، انقلابی مطرح می کنندکه برای انها مضرر خواهد بود.

وی افزود: تحریفی که مقام معظم رهبری در این سالها به آن اشاره می کنند همین است که ما نتوانستیم برای نسل جوان دفاع مقدس را  خوب شرح دهیم و او را به حال خود رها کرده ایم.

رجبی با بیان اینکه کارهای خوبی در این حوزه صورت گرفت است اما مانند  قطره در دریا است ابراز داشت: باید کارها بصورت جدی برنامه ریزی و عملیاتی گردد و به دانشجو منتقل شود.

وی به درس آشنایی با دفاع مقدس اشاره کرد گفت: با توجه به آماری که ارائه می شود در استان33 هزار دانشجو در 56 مرکز  علمی این درس را گذارنده  اند که این آمار خوبی است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یزدگفت: نسبت جمعیتی که دوران دفاع مقدس حضور داشتند  تقریبا به ازای هر 10 نفر یک نفر شهید شده است و باید این مظلویت در سر کلاسها برای نسل امروز گفته شود.

وی در پایان گفت:  از دانشجویان نظر سنجی گرفت شده است که بیانگر این است هفتاد پنج در صد مایل به گرفتن این درس می باشد که این می طلبد شما  در امرکمک دانشجو باشید.

گفتی است در آخر روسای دانشگاه ها به نقاط ضعف و قوت این درس پرداختند.

 

ارسال نظرات