معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه شهدا مرجع نور هستند، گفت: دیدار با خانواده شهدای رسانه موجب شعف و خوشحالی ما است.
کد خبر: ۸۵۶۵۳۹۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
به گزارش بسیج رسانه در ادامه سلسله دیدارهای سازمان بسیج رسانه با خانواده شهدای رسانه، کارکنان این سازمان با خانواده شهید محمدحسین عباسی اناری دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار علی عباسی اناری پدر این شهید بزرگوار اظهار داشت: محد حسین متولد سال 58 بود و بعد از اخذ مدرک دیپلم در سال 80 وارد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شد. او در رشته صدابرداری و تصویربرداری مشغول شد و وی سپس به عضویت بسیج صدا و سیما درآمد.

مادر شهید که خواهر شهید مهدی عباسی اناری نیز هست، درباره خصوصیات اخلاقی فرزندش گفت: محمد حسین فرزند بزرگ خانواده ما بود که در سال 81 ازدواج کرد. پسرم از نظر اخلاقی استثنایی بود و و اقعا الگویی به تمام معنا برای ما به شمار می آمد.

مادر این شهید بزرگوار تصریح کرد: خصوصیات اخلاقی او بسیار زیاد با اخلاق دایی شهیدش شبیه بود.

طاهره عباسی اناری اظهار داشت: نمازهای محمدحسین همیشه اول وقت و همچنین طولانی بود، بسیار قرآن و نهج البلاغه قرائت می کرد و بسیار ایثارگر بود.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام نیکویی با ابراز خوشحالی خود نسبت به دیدار با خانواده شهدای رسانه افزود: شهدا مرجع نور هستند.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه خطاب به این مادر بزرگوار گفت: فرزند شما قبل از شهادت افتخارش این بود که فرزند شماست ولی بعد از شهادت افتخار شما این است که فرزند شما شهید شده و ما هم به شفاعت شهدا امیدواریم.

نیکویی در پایان اذعان داشت: صبر و استقامت شما در پیشگاه خداوند دارای ارج و قرب خاصی است.

محمدحسین عباسی اناری در سن 26 سالگی در حادثه سی 130 با جمعی از اصحاب رسانه به آسمان پرکشید.

ارسال نظرات