فرمانده سپاه استان سمنان گفت: ما باید تلاش کنیم با هر روشی بتوانیم فرهنگ اسلامی را در جامعه تقویت کنیم و ارودهای جهادی یکی از این راه ها برای ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش های الهی در جامعه و این مناطق کمتر توسعه یافته و محروم است.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۰۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که با حضور همه اهالی روستای طرود و به همت گروه جهادی بسیج فرهنگیان کشور برگزار شد، در سخنانی با قدردانی از برگزاری این همایش و استقبال مردم این برنامه با تأکید بر اجرای برنامه های فرهنگی در جامعه اظهار داشت: در جنگ نرم امروز که دشمنان تلاش دارند فرهنگ متعالی ما را از ما بگیرند اجرای این برنامه ها در اتحاد و همدلی مردم و ترویج فرهنگ اسلامی نقش مؤثری دارد.

با تأکید بر توجه به مناطق محروم بیان کرد: مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد و بسیج با توجه به رسالت خود در این عرصه وارد شده و تلاش خود را هر چند محدود انجام می دهد.

وی با تقدیر از بسیج فرهنگیان کشور برای حضور در این منطقه محروم و تلاش برای محرومیت زدایی تأکید کرد: حضور مسئولین و بازدید از این مناطق کمک می کند که نیازهای جامعه را بشناسند و با توجه به آن برنامه ریزی کنند و امیدواریم که این امر محقق شود.

شاهچراغی با تأکید بر فرهنگ و ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه گفت: ما باید تلاش کنیم با هر روشی بتوانیم فرهنگ اسلامی را در جامعه تقویت کنیم و ارودهای جهادی یکی از این راه ها برای ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش های الهی در جامعه و این مناطق کمتر توسعه یافته و محروم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها