امام جمعه میامی، نماز جمعه را مصداق کامل خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت: فعالیت در سنگر نماز جمعه و جماعت تعریفی از خدمت صادقانه به مردم است.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۱۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در نشستی با اعضای ستاد نمازجمعه میامی در محل دفتر امام جمعه این شهر نماز جمعه را مصداق کامل خدمت صادقانه به مردم دانست و افزود:فعالیت در سنگر نمازجمعه و جماعت تعریفی از خدمت صادقانه به مردم است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه یک تشکیلات با چهارچوبی مدون است ،اظهار کرد:هر مکتب و مجموعه ای برای بسیج کردن مردم و نیروهای خود نیاز به سازوکار وساازماندهی مناسبی دارد تا به اهداف خود برسد.

امام جمعه میامی تصریح کرد:ستاد اقامه نمازجمعه به عنوان مجری برگزاری این فریضه عبادی سیاسی باید دارای سازماندهی مناسب باشد و هرچه ستاد نماز جمعه از انسجام بهتری برخوردار باشد در نهایت نمازجمعه باشکوه تر و با برنامه تری خواهیم داشت.

صفایی پور در ادامه نمازجمعه و جماعت را محور وحدت ملی و همبستگی مردم دانست و خاطرنشان کرد: این تشکل های ملی و مذهبی با سازماندهی مناسب در پویایی و طراوت دین و مذهب نقش بسیار مهمی ایفا می کنند.

وی در ادامه با تاکید برحضور بیشتر مسئولین در نماز جمعه ،گفت:مسئولین با حضور در نمازجمعه می توانند به برخی از مشکلات مردم رسیدگی کنند و این امر عامل مهمی در جذب مردم به نماز جمعه می باشد.

امام جمعه میامی تکریم و احترام به نمازگزاران بویژه جوانان را ضروری دانست و افزود: ایجاد شور و نشاط در بین نمازگزاران و به ویژه جوانان با احترام به آنها و روابط غنی دینی با یکدیگر می تواند در حضور جوانان در نماز جمعه مؤثر باشد.

در ابتدای این جلسه نیز عباس صائمی،مسئول ستاد نمازجمعه شهر میامی گزارشی از فعالیتهای ستاد اقامه نمازجمعه شهر میامی ارائه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها