فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: برای تداوم اقتصاد مقاومتی باید به سمت محدود کردن استفاده از منابع نفتی و رهایی از اتکا اقتصاد کشور به این منابع باشیم، یک راه تحقق اقتصاد مقاومتی مردمی کردن آن است، اگر اقتصاد مردمی شود، بیمه خواهد شد، لذا در فومن به‌دنبال فعال کردن بنگاه‌های زود بازده خانگی هستیم.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۱۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن،تیم رسانه ای بسیج سپاه قدس گیلان از 2 پروژه اقتصاد مقاومتی؛ پرورش 500 قطعه ای بوقلمون در روستای گوشلوندان و پرورش اردک و زالو در روستای کمامردخ فومن بازدید کردند .

در این بازدید که بیش از 25 خبرنگار از اصحاب و جراید رسانه های ارتباط جمعی استان گیلان و کشور حضور داشتند بعد از بازدید از 2 پروژه اقتصاد مقاومتی طی یک نشست خبری در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه فومن حضور یافتند.

سرهنگ پاسدار علی توشه در این نشست اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی روشی برای مقابله با تحریم‌ها علیه یک منطقه یا کشور تحریم شده است.

وی گفت: یکی از عرصه‌های مهم جنگ نرم، بخش اقتصاد است، بنابراین خود انقلاب اسلامی مکلف به نوآوری و نظریه‌پردازی والگوسازی در عرصه‌های جدید اقتصادی شد.

فرمانده سپاه فومن بیان کرد: باید برای تداوم اقتصاد مقاومتی به سمت محدود کردن استفاده از منابع نفتی و رهایی از اتکا اقتصاد کشور به این منابع باشیم، یک راه تحقق اقتصاد مقاومتی مردمی کردن آن است، اگر اقتصاد مردمی شود، بیمه خواهد شد، لذا در فومن به‌دنبال فعال کردن بنگاه‌های زود بازده خانگی هستیم.

سرهنگ توشه تصریح کرد: مقام معظم رهبری دو مطلب در خصوص اقتصاد مقاومتی فرموده‌اند اینکه زمینه اشتغال در کشور زیاد است، همت و تلاش پیگیر مسئولان لازم است تا خیل عظیم جوانان را به کارهای پیش برنده تشویق کند و مجموعه‌ای که برای ایجاد اشتغال در کشور کار می‌کند باید مانند اتاق جنگ دفاع مقدس که شب و روز نمی‌شناخت کار کند، امروز برای ایجاد اشتغال به همان نحو باید تلاش شود.

فرمانده سپاه فومن گفت: از جمله مزایای کسب و کار خانگی می‌توان به آزادی و استقلال عمل بیشتر نسبت به مشاغل دیگر، ساعت کار انعطاف پذیر، ایجاد تعادل و موازنه بین کار و زندگی، پایین بودن میزان ریسک، امکان کار کردن پاره وقت و متناسب با ویژگی‌های افراد معلول نام برد.

وی با بیان اینکه نقش زنان در اقتصاد مقاومتی چندین حسن برای کشور دارد افزود: مهم‌ترین بحث مدیریت منابع و اصلاح الگوی مصرف است، بانوانی که خود شاغل هستند در هزینه‌ها و مدیریت منابع دقت بیشتری می‌کنند.

ارسال نظرات