خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اوقاف فارس گفت: : اطلاعات امامزادگان و بقاع متبرکه استان فارس در پورتال جامع بقاع متبرکه و امامزادگان ثبت خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۴۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در جمع خبرنگاران بیان کرد: اطلاعات امامزادگان و بقاع متبرکه استان فارس در پورتال جامع بقاع متبرکه و امامزادگان ثبت خواهد شد.
وی تصریح کرد: این پورتال با ایجاد بستر مناسب جهت معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه موجود در ایران اسلامی ایجاد شده است.
حسینی افزود: از ویژگی‌های مهم این پورتال امکان پیشنهاد اطلاعات امامزادگان به واسطه کاربران عضو سیستم است، بدین صورت که کاربران می‌توانند معرفی، کرامات، شجره‌نامه، عکس‌ها و اطلاعات مربوط به امامزاده گان، مسافت تا مرکز شهر و مساحت بقعه را در سایت مشاهده، بهره‌برداری، اضافه و ثبت کنند.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی‌های مهم این پورتال اصلی، ارائه مطالب و اطلاعات مفید جهت آشنایی بیشتر با موضوعات مرتبط با اماکن و متبرکه است.
وی با اشاره به اینکه کلیه امامزادگان و بقاع متبرکه می‌توانند در این سایت ایجاد زیرساخت کنند، گفت: اطلاعات کلی در زمینه اماکن متبرکه و امامزادگان جمع‌آوری شده است و مردم عادی، اساتید و دانشجویان می‌توانند از این اطلاعات استفاده کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس با تأکید بر ضرورت شناخت بیشتر مردم در زمینه بقاع متبرکه و امامزادگان گفت: این امر زمینه‌ساز توجه و حضور بیشتر مردم در این اماکن می‌شود.
حسینی در پایان از مردم برای کامل کردن اطلاعات این سایت دعوت و ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال اطلاعات این پورتال تکمیل شود تا همه اقشار مختلف مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
یادآور می‌شود، پورتال جامع امامزادگان به آدرس www.emamzadegan.ir  است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها