خبرهای داغ:
رسولی اظهار کرد:

تخصیص بیش از ۲۹ میلیارد ریال جهت تأمین مسکن مددجویان شیرازی

مدیر کمیته امداد شیراز گفت: این اداره پس از بررسی نیاز خانوارهای تحت پوشش، بیش از ۲۹ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال جهت تامین مسکن آنان هزینه کرده است.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۵۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، با اشاره به اینکه مهم‌ترین نیاز خانواده‌های تحت حمایت در این شهرستان مشکل تامین مسکن مناسب است، گفت: کمیته امداد شهرستان شیراز پس از بررسی و تایید استحقاق نیاز خانوارها، اقدام به هزینه کردن بیش از 29  میلیارد و 418 میلیون ریال جهت تامین مسکن این عزیزان کرده است.
وی، تعداد موارد کمک به احداث و خرید مسکن را 25 مورد به ارزش ریالی بیش از 940 میلیارد ریال، تعداد موارد کمک به تعمیر، بازسازی و نوسازی مسکن را 425 مورد به ارزش ریالی 5 میلیارد و 378 میلیون ریال، تعداد موارد کمک به تکمیل مسکن شامل احداث سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه، حصارکشی و لوله کشی آب و گاز را 62 مورد به ارزش ریالی بیش از 385 میلیون ریال عنوان کرد.
رسولی با اشاره به مقاوم‌سازی و نوسازی مسکن روستایی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از معرفی 116 خانوار تحت پوشش روستایی به بنیاد مسکن جهت بهره‌مندی از وام‌های قرض الحسنه 150 میلیون ریالی و کمک بلاعوض کمیته امداد خبر داد.
مدیر کمیته امداد شیراز گفت: با توجه به نیازسنجی به عمل آمده در خصوص تأمین مسکن نیازمندان، این نهاد آمادگی لازم برای دریافت کمک خیرین و نیکوکاران در اجرای طرح‌های عمرانی و عام المنفعه از طریق دفاتر این نهاد در سطح شهرستان دارد.
یادآور می‌شود، کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیراز دارای 28 هزار خانوار تحت حمایت است که بیش از 5 هزار خانوار آن فاقد مسکن هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار