خبرهای داغ:
مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با اشاره به برگزاری سیزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در شیراز گفت: تمام امکانات فرودگاه شیراز برای استقبال از پیرغلامان حسینی بسیج شده است.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۵۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، رضا بدیعی‌فرد، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در حاشیه جلسه مشترک با تیم اجرایی سیزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی گفت: این اجلاسیه از برنامه‌های شاخص و جریان‌ساز فرهنگی است که به لطف خدا و عنایت اهل بیت(ع) و پس از پیگیری‌های مستمر، میزبانی این رویداد فرهنگی و مذهبی به سومین حرم اهل بیت(ع) واگذار شده است.
وی افزود: اکنون فرصتی فراهم شده تا متولیان و برگزارکنندگان این اجلاسیه با بهره‌گیری از فرهیخته بودن مسئولان و مردم استان، روحی تازه در کالبد این شهر فرهنگی و مذهبی بدمد.
بدیعی‌فرد ادامه داد: در شرایطی که دشمنان قسم خورده اسلام و اهل بیت(ع) با همه موجودیت و امکانات خود به صحنه آمده تا چهره این دین انسان‌ساز و پیامبر رحمت(ص) را با حربه‌های اختلاف، تروریسم، توهین، هیاهو و... با پشتوانه و امکانات رسانه‌ای، مالی و تشکیلاتی خود مخدوش سازد، این اجلاسیه می‌تواند به صورت شفاف چهره واقعی اسلام را به جهان نشان دهد.
مدیرکل فرودگاه‌های فارس با بیان اینکه برگزاری این اجلاسیه می‌تواند گامی مؤثر در جهت خنثی کردن بخشی از توطئه‌ آن‌ها باشد، افزود: تجلیل از پیرغلامان و خادمان امام حسین(ع) مهم‌ترین راه برای ترویج آموزه‌های تشیع است.
وی، همکاری و صدور مجوز در خصوص ایجاد غرفه‌ اطلاعات اجلاسیه پیرغلامان حسینی در سالن فرودگاه، انجام تبلیغات محیطی در فرودگاه، همکاری در جهت اجرای برنامه استقبال، همکاری در جهت اجرای گردهمایی مدعوین و تمهیدات ترافیکی در محیط فرودگاه را در روز استقبال از جمله همکاری‌های فرودگاه شیراز با شورای هیوات مذهبی استان فارس در جهت برگزاری هر چه بهتر این اجلاسیه برشمرد.
بدیعی‌فرد گفت: همکاری و هماهنگی در جهت فرود همزمان هواپیمای چارتر حامل مدعوین ورودی از تهران و هواپیمای حامل مدعوین ورودی از شهرستان لار به شیراز، همکاری و صدور مجوز در جهت ایجاد فضای اجرای برنامه برای گروه موزیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، همکاری و صدور مجوز در جهت حضور دسته‌های سینه‌زنی شیراز به‌منظور استقبال از مدعوین، همکاری و صدور مجوز به منظور اجرای برنامه گلباران از دیگر اقدامات فرودگاه شیراز در جهت هرچه با شکوه‌تر  برگزار شدن این اجلاسیه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها