خبرهای داغ:
فرماندار ویژه جهرم:

تغییر سبک زندگی از ارکان مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است

صحرائیان با بیان اینکه دولت اهتمام ویژه‌ای به اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دارد، افزود: آنچه در اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است موضوع آموزش و تغییر سبک زندگی به سبک ایرانی ـ اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۵۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، علیرضا صحرائیان، فرماندار ویژه جهرم در همایش نقش مهندسین بسیجی در توسعه این شهرستان، اقتصاد مقاومتی را در توسعه و پیشرفت شهرستان مهم  دانست و افزود: با توجه به  تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور براقتصاد مقاومتی همچنین توجه ویژه به معیشت مردم باید اقتصاد مردمی شود و الگوی مصرف از طریق توسعه فرهنگ کار و تلاش و توجه به مصرف داخلی اصلاح گردد.
وی با بیان اینکه دولت اهتمام ویژه‌ای به اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دارد، افزود: آنچه در اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است موضوع آموزش و تغییر سبک زندگی به سبک ایرانی ـ اسلامی است در همین راستا چناچه اقتصاد رونق پیدا کند و اشتغال‌زایی ایجاد شود ضریب امنیتی در شهرستان نیز ارتقا خواهدیافت.
صحرائیان یادآور شد: بسیج ظرفیت عظیمی در عرصه‌های مختلف دارد و در تمامی ابعاد فعال و تاثیر گذار بوده و در همه حال دولت را یاری کرده و باید در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز با دولت همکاری کند.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم تاکید کرد: باید با استفاده از علم و دانش و تجربیات فنی و مهندسی به دنبال طرح‌های اقتصادی کارآمد و مؤثر در توسعه شهرستان باشیم و در این زمینه از حمایت‌های ویژه مجموعه دولت در شهرستان دریغ نخواهم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها