خبرهای داغ:
پژوهش:

آموزش چهره به چهره به خانواده‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مؤثری دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تأکید بر اینکه بحث خانواده‌ها باید جدی گرفته شود، گفت: آموزش چهره به چهره به خانواده‌ها می‌تواند در کاهش آسیب‌های نقش موثری داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۶۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، هادی پژوهش، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس  در دومین کار گروه بانوان وخانواده استانداری فارس با تأکید بر اینکه بحث خانواده‌ها باید جدی گرفته شود، گفت: آموزش چهره به چهره به خانواده‌ها می‌تواند در کاهش آسیب‌های نقش موثری داشته باشد.
وی افزود: طلاق سونامی سهمگینی است که در حال تهدید جامعه و خانواده‌های فارس است و در این حیطه باید به سمت پیشگیری برویم نه درمان، چرا که پرونده‌های طلاقی که وارد دادگستری می‌شوند شاید قدم‌های آخر را طی می‌کند لذا بیش از وضع موجود باید به دنبال راهکارهای پیشگیرانه از درون خانواده و حتی پیش از ازدواج بود.
پژوهش با اشاره به صحبت برخی که دائم حرف از کمبود بودجه می‌زنند، یاد آورشد: گاهی مواقع از همین بی‌اعتباری و نبود پول هم می‌توان کارهای بزرگی انجام داد و اگر با نبود امکانات و اعتبار کاری کنیم، کارستان است.
معاون استاندار فارس همچنین خواستار توجه به مشاوره‌های قبل از ازدواج شد و گفت: اگر مشاوره‌های قبل از ازدواج تقویت نشود برخی کارها بی نتیجه خواهد بود؛ مشاوره‌های افراد در معرض طلاق در دادگاه‌ها شاید موجب برگشت چند زوج شود اما در این خصوص باید ریشه‌ای کار کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها