خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز گفت: طرح مسجد محوری در حال مهندسی مجدد و اضافه شدن الحاقات جدید برای بهبود طرح متناسب به نیازهای شهر شیراز است.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۶۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
محمد فرخ‌زاده، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز  در جمع خبرنگاران گفت: در راستای عملیاتی شدن شیراز به عنوان قطب قرآنی و همچنین مسجد به‌عنوان محور فعالیت‌ها، طرح مسجد محوری (مدیریت سبک زندگی جامعه دینی) در این کلان‌شهر در حال اجراست.
وی ابراز کرد: طرح مسجد محوری در حال مهندسی مجدد و اضافه شدن الحاقات جدید برای بهبود طرح متناسب به نیازهای شهر شیراز است.
وی با بیان اینکه طرح مسجدمحوری به طور فعال در چهل مسجد در سطح شهر شیراز در حال پیگیری و انجام است، افزود: آموزش سبک زندگی، ایمنی و امداد، استحکام بنیاد خانواده، فرهنگ شهرنشینی و... از مباحث اصلی این طرح است.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز ادامه داد: این نکات در قالب طرح مسجد محوری با استفاده از اساتید مجرب و همچنین برگزاری اردو و مسابقه‌های متنوع آموزش داده می‌شود.
فرخ‌زاده با اشاره به اینکه 15 مسجد جدید به طرح ملحق شده‌اند، گفت: به هر مسجد در طول سه سال در قالب چهار قسط سه ماهه مبلغ سه میلیون تومان، با توجه به نوع و چگونگی فعالیت آن‌ها مساعدت مالی خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها