خبرهای داغ:
در یکی از دانشگاه‌های فارس صورت گرفت

انتقام از همکلاسی به دلیل رتبه اول بودن!

با تلاش مأموران پلیس فتا استان فارس افرادی که عامل هتک حیثیت دختری به‌خاطر رتبه اول بودن وی در دانشگاه در فضای مجازی شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۷۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، رئیس پلیس فتا این استان اظهار داشت: خانم جوانی با ارائه مرجوعه قضائی مدعی شد فردی ناشناس با طراحی تصاویر غیراخلاقی از وی که با نرم‌افزار فتوشاپ ساخته شده و ارسال آن برای اعضای خانواده‌اش، باعث هتک حیثیت وی شده است.

سید موسی حسینی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان می‌کند ارسال‌ کننده این تصاویر غیراخلاقی با تحریک اعضای خانواده علیه او علاوه بر هتک حیثیت از وی با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز قصد آسیب رساندن به وی را دارد.

وی بیان کرد: با تشکیل پرونده، کارشناسان پلیس فتا اقدامات فنی و تخصصی خود را برای شناسایی متهم یا متهمان آغاز و در نهایت موفق به شناسایی متهمان شدند.

حسینی گفت: چهار متهم پرونده که از همکلاسی‌های شاکی در یکی از دانشگاه‌های استان فارس هستند، انگیزه خود را از این عمل مجرمانه انتقام از شاکی به‌ این‌ علت که وی رتبه اول دانشگاه بوده است، عنوان کردند.

رئیس پلیس فتا فارس با بیان اینکه شبکه‌های مجازی موجب بحران هویت در بین برخی از جوانان و نوجوانان شده است، هشدار داد که آثار و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی در دنیای واقعی، نمود عینی پیدا می‌کند که این امر موجب تخریب ارزش‌های یک جامعه می‌‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار