خبرهای داغ:
شاهرخی گفت:

فعالیت های عمرانی در روستاهای محروم ارزشمند است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) استان، فعالیت های عمرانی و بهسازی در روستاهای محروم و محرومیت زدایی از این روستاها را بسیار ارزشمند دانست و ادامه داد: جهادگران بسیجی نیز باید با روحیه بسیجی و جهادی به دنبال پیاده سازی اهداف بزرگ این سازمان باشند.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۹۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) استان قزوین، در بازدیدی که در محل سازمان بسیج سازندگی انجام شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی یک ظرفیت بالقوه است که توان و ظرفیت بسیار بالایی برای تبدیل به بالفعل را دارد و این اقدام باید با قدرت صورت بگیرد.

وی تعهد و تخصص را دو امر ضروری در سازمان بسیج سازندگی دانست و عنوان کرد: باید با بهره مندی از ظرفیت نسل جوان و نوجوان  این کار را عملی کرد.

شاهرخی با اشاره به اینکه اردوهای هجرت بسیج سازندگی فرصتی برای کار جمعی و تقویت روحیه تعاون در بین جوانان است، بیان  کرد: حضور جوانان در فعالیت های بسیج سازندگی زمینه را برای آماده شدن نسل جوان  و پذیرش مسئولیت در جامعه اسلامی فراهم می کند.

این مقام مسئول فعالیت های عمرانی و بهسازی در روستاهای محروم و محرومیت زدایی از این روستاها را بسیار ارزشمند دانست و ادامه داد: جهادگران بسیجی نیز باید با روحیه بسیجی و جهادی به دنبال پیاده سازی اهداف بزرگ این سازمان باشند.

1005/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار