شهردار مشگین‌شهر/

ورودی‌های شهرستان مشگین‌شهر ساماندهی می‌شود‌

شهردار مشگین‌شهر کفت: ورودی‌های شهرستان مشگین‌شهر ساماندهی می‌شود‌.
کد خبر: ۸۵۶۵۶۰۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیامک مظلومی، در آئین کلنگ زنی بزرگترین میدان شهر با حضور رئیس شورای عالی استان‌های کشور و مسئولان استانی و شوراهای شهرستان اظهار داشت: پروژه بزرگترین میدان شهرستان مشگین شهر با وسعت 3500 متر مربع با دو کیلومتر جدول گذاری از سمت تبریز و اردبیل با هزینه دو میلیارد تومان از بخش درآمد‌های داخلی شهرداری و با همت شورای شهر مصوب شده که بعد از کلنگ زنی با جدیت تمام اجرایی می‌شود.

وی گفت: با کلنگ زنی این میدان، هدایت آب‌های سطحی در چهار مسیر با 200 متر طول انشعاب انجام می‌شود که با تملک 3000 متر مربع ساماندهی اراضی شهر نیز در این منطقه اجرا شد و هزینه عملیات بنایی این میدان نیز لحاظ شده و امید می‌رود با تلاش مضاعف این میدان را تا سه ماه آینده به بهره برداری برسانیم.

مظلومی تصریح کرد: با راه اندازی این میدان شاهد سامان‌دهی مسیر ورودی شهر از سمت نصیرآباد خواهیم شد و در این راستا عملیات زیباسازی را در سایر ورودی‌های شهر از سمت اهر و اردبیل نیز انجام می‌دهیم تا از سیمای شهری مطلوب برخوردار باشیم.

وی تعامل شورا و شهرداری را مثبت خواند و بیان کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم ارتباط تنگاتنگی بین شورا و شهرداری وجود دارد و هدف از این تعامل ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت مردم است.

شهردار مشگین شهر افزود: شوراها نقش مهمی در توسعه و عمران شهری دارند و با بیان دردها و مشکلات شهروندان، شهرداری را در جهت رسیدگی به مشکلات داخل شهری و محله ای یاری می‌کنند و با مشورت در امورات شهری سبب تصویب عملیات عمرانی مورد نیاز مردم می‌شوند.

وی خدمت به مردم را تکلیف مسئولان و دستگاه‌های اجرایی خواند و گفت: مردم برای رسیدگی به مشکلات ریز و درشت خود به ادارات و دستگاه‌های اجرایی مراجعه می‌کنند و یا از زبان شوراها درد‌های خود را بیان می‌کنند و در این راستا تکریم ارباب و رجوع و رفع معضلات شهروندان از مهمترین شاخصه‌های شوراها، شهرداری‌هاو دستگاه‌های اجرایی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار