خبرهای داغ:
فرمانده حوزه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) گفت: در اردوهای جهادی بیشترین کارها با کمترین هزینه انجام می شود و بسیجیان در این اردوها بدون هیچ چشم داشتی کارهای بزرگی انجام می دهند.
کد خبر: ۸۵۶۵۶۱۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، قاسم اینانلو فرمانده حوزه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) با بیان اینکه بسیجیان در اردوهای جهادی بیشترین کار را با کمترین هزینه انجام می دهند افزود: این بسیجیان بدون هیچ چشم داشتی، کارهای بسیار بزرگی را در راه رضایت خدا انجام می دهند.

وی ادامه داد: بسیجیان این حوزه امسال هم مانند سال های گذشته راهی روستا ها شده و در اردوهای جهادی به بازسازی و تعمیرات خانه عالم، امامزاده ها، مساجد و مدراس می پردازند.

وی با اشاره به اینکه اردوی جهادی یک هفته ای حوزه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) امسال در روستای هجیب انجام می شود گفت: بسیجیان در این اردوی 7 روزه تعمیر خانه عالم، مرمت قنات و کارهای فرهنگی برای اهالی روستا را در دستور کار خود دادند.

اینانلو اردوهای جهادی را برآمده از اخلاص بسیجیان دانست و تاکید کرد: در این اردوها بسیجیان با اخلاص مثال زدنی و بدون هیچگونه دستمزدی به فعالیت های خود ادامه می دهند و این کار بسیار باارزشی است.

 

2001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها