رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اردبیل گفت:‌ نتایج یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی مشخص شده و ۵ مقام برتر و ۱۱ نفر دیگر به مرحله کشوری توسط واحد استانی اردبیل راه یافتند.
کد خبر: ۸۵۶۵۶۳۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حسین علی‌پور، در جلسه بررسی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اردبیل اظهار داشت: با مشخص شدن نتایج یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد استانی اردبیل با کسب 5 مقام برتر و 11 نفر دیگر راه یافته به مرحله کشوری خوش درخشیدند.

وی افزود: به منظور ترویج فرهنگ قرآن و عترت و آشناسازی دانشگاهیان و خانواده‌های آنها با این فرهنگ ناب اسلامی، امسال نیز همچون سال‌های گذشته با برگزاری مرحله استانی و ارسال نتایج به دبیرخانه کشوری دانشجویان، اساتید و کارکنان این واحد استانی در بخش های شفاهی، کتبی و ادبی و هنری این جشنواره به مرحله کشوری راه یافتند.

وی تصریح کرد: مرحله کتبی همزمان با سراسر کشور در شهریورماه برگزار شد و مرحله نهایی در بخش شفاهی در نیمه دوم مهرماه امسال به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.

در این جلسه معاون فرهنگی و اجرایی دانشگاه علمی کاربردی واحد استان اردبیل نیز گفت: از ابتدا سعی بر این بود تا در کنار جلب حداکثر مشارکت دانشگاهیان، بتوانیم همچون سال‌های گذشته و حتی بهتر از قبل از نظر کسب نتایج نیز جزو برترین‌ها باشیم که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این کار اتفاق افتاد.

اکبر غاربی بیان کرد: در مرحله مقدماتی بیش از 250 نفر در بخش های ششگانه شامل: شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی و هنری و فناوری در سطح استان شرکت کننده داشتیم که خوشبختانه شاهد درخشش دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد استانی اردبیل در این جشنواره بودیم.

وی اظهار کرد: در بخش شفاهی دانشجویی خانم‌ها سمیه عباس‌زاده در حفظ 2 جزء، الهه طلایی آذر در حفظ 5 جزء، کبری احمدزاده و شهناز شیخ الاسلامی در قرائت ترتیل و فرحناز فرید در قرائت تحقیق و نیز آقایان رامین رستمی در حفظ 10 جزء، قاسم هاشمی در قرائت ترتیل و حسن علویان صدر در رشته اذان و نیز در بخش کتبی مدرسان و کارکنان آقایان رسول محمدزاده، بهزاد عباس‌زاده و جلال مالک هر سه نفر در رشته مفاهیم و مفردات قرآنی به مرحله کشوری راه یافتند.

سرپرست کل گروه اعزامی واحد استانی اردبیل به مرحله کشوری گفت: در بخش‌های ادبی و هنری برندگان کشوری در یک رقابت سنگین و حریف‌های قوی از استان‌های دیگر کشور مشخص شدند و در نهایت در رشته نمایشنامه نویسی محمود مهدوی مقام دوم، در رشته خطاطی محمد الماسی مقام نخست و در رشته عکاسی محمد دشتی، بهزاد جوادزاده و کامل روحی هر سه نفر از اردبیل به ترتیب مقام های نخست تا سوم را کسب کردند.

وی بیان کرد: امیدواریم با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در حال انجام است در بخش شفاهی نیز که در نیمه دوم مهرماه در استان قم برگزارمی شود بتوانیم با دست پر به استان اردبیل برگردیم.

رئیس شورای مشگین‌شهر خاطرنشان کرد: دامنه کوه سبلان با برخورداری از آب وهوای چهار فصل و زیبایی های بکر شاهد جوی پیش بینی نشده است که این شرایط آسیب محصولات کشاورزی را نیز در بر دارد و چون شغل اصلی مردم شهرستان کشاورزی بوده پرداختن به معضلات بخش کشاورزی امری ضروری است.

ارسال نظرات