خبرهای داغ:
اردوی جهادی روستاهای فاروج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۵۶۳۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، اردوی جهادی روستاهای بیرگ باش محله خرق امیر آباد احسان آباد و روستا های مجاورباش محله برگزار ش.

گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران با ظرفیت بیش از 100 نفر از این دانشجو ها برای طرح محرومیت زدایی آمده بودند در این برنامه 10 طرح دنبال شد.

اجرای بهداشت دهان و دندان، پی گیری ونصب آنتن موبایل در این روستا ها، انتقال برق به امام زاده این روستا به طول 7کیلومترو آسفتالت نمودند این روستاها به طول2000مترو اجرای طرح هادی برای این روستا و روستا های مجاور،خرید مخزن 15000 لیترشرب برای زائران امامزاده این روستا و کانال کشی آب کشاورزی برای این روستا و پیگیری برای مرمت و بهسازی امامزاده این روستا و نصب سنگ نما مسجد این روستا و ساخت پارک کودکان از جمله این طرح ها است.

****

کمیسیون فضای مجازی ناحیه فاروج

ششمین کمیسیون فضای مجازی ناحیه در اتاق جلسات (فرماندهی ) با حضور مدیران فضای سایبری و مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه فاروج برگزار گردید که در آن مشکلات فضای سایبری ناحیه فاروج و اشکالات خبر گذاری را در سایت غیر رسمی فاروج و سایت رسمی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) رابیان داشتند .

****

جلسه مسئولین بانک مهر اقتصاد با نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فاروج

جلسه مسئولین بانک مهر اقتصاد شهرستان فاروج با نماینده ولی فقیه برگزار گردید که در آن نظر حجه لاسلام والمسلمین حسینی را در مورد بانک داری اسلامی و راهکارها و راحل های بانک داری اسلامی بیان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها