رئیس شوراهای استان اردبیل/

ظرفیت‌های شورا در توسعه استان اردبیل استفاده شود‌

رئیس شوراهای استان اردبیل گفت: شوراهای شهر و روستاها متشکل از نخبگان و معنمدان جامعه و مردم هستند و باید از ظرفیت شوراها در راستای توسعه استان استفاده شود.
کد خبر: ۸۵۶۵۶۴۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،رحیم آقازاده ، در جلسه شوراهای بخش و روسای شوراهای شهرستان مشگین شهر با حضور رئیس شورای عالی استان‌ها، اظهار داشت: شوراها به عنوان عصاره افکار مردم نقش مهمی در عمران و آبادانی شهر و روستا دارند و خدمت‌رسانی بی منت به مردم از اولویت‌های مهم شورای اسلامی شهرو روستا است که این خدمات رسانی روز به روز با تلاش اعضای شوراهای اسلامی افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه باید تعامل همه جانبه بین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و اعضای شورای شهر و روستا افزایش یابد بیان کرد: این تعامل می‌تواند سبب رشد و توسعه استان در عرصه‌های مختلف و کسب رضایتمندی مردم از معتمدین خود شود و باید همگی در این امر تلاش کنیم.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل بیان کرد: شورای استان‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در طول 16 سال خدمت خود خدمات شایانی را به مردم ارائه کرده اما نیاز است با توجه به انتظارات مردم، اختیارات و اعتبارات شوراها برای خدمات‌رسانی گسترده به مردم افزایش یابد.

آقازاده با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز شوراها به جایگاه واقعی خود دست نیافته است بیان کرد: شوراها نمایندگان و منتخبان مردم بوده و از اهمیت بسیار بالایی برای درک دردهای مردم و رساندن معضلات مردم به مقامات ارشدی کشور برخوردارند که در این راستا جا دارد مسئولان اهتمام ویژه ای به جایگاه شوراها داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار