معاون بهزیستی اردبیل/

پایگاه‌های سلامت اجتماعی در تمامی شهرستان‌های اردبیل راه‌اندازی شد

معاون فرهنگی و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: پایگاه‌های سلامت اجتماعی در ۳۳ محله آسیب خیز استان که شامل تمامی شهرستان‌ها می‌شود، راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۸۵۶۵۶۷۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، طاهره رزاق پور، در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در حدود 33 محله آسیب خیز استان اردبیل پایگاه‌های سلامت اجتماعی راه‌اندازی شده که وجود این پایگاه‌ها در تمامی شهرستان‌ها می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذار باشد.

وی گفت: آموزش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مربیان تمامی این پایگاه‌ها ارائه می‌شود که این آموزش‌ها برای آقایان و بانوان به صورت جامع طراحی و تدوین شده است.

معاون فرهنگی و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اردبیل افزود: در چند مورد برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله ارتباط بین فردی موثر، کنترل خشم و مهارت گفتگو تاکید ویژه‌ای داشتیم که باید بتوانیم از ظرفیت این پایگاه‌ها در جهت کاهش آسیب اجتماعی استفاده کنیم.

رزاق پور تصریح کرد: در کنار برگزاری همایش ملی پیشگیری از خشونت خانگی مسابقات عکس و فیلم کوتاه نیز برگزار می‌شود که پژوهش‌های میدانی در رباطه با این موضوع صورت گرفته است.

ارسال نظرات