خبرهای داغ:
کوچک خانی گفت: تنها راه مقابله با کشورهای جنایتکار، ایستادگی و مقاومت است و تاریخ نشان داده است که هر کشوری در برابر آمریکا منفعل عمل نماید عاقبت شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۸۵۶۵۶۷۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، علی کوچک خانی مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرج الشریف) استان در نشست بصیرتی سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع)، با بیان اینکه آمریکا و کشورهای غربی هیچوقت برای ما قابل اعتماد نبودند گفت: آمریکایی ها در طول 37 سال همه نوع دشمنی را بر علیه ما انجام دادند و امروز هم به دنبال هر روزنه ای هستند تا  وارد شوند.

وی ادامه داد: تنها راه مقابله با این کشور جنایتکار، ایستادگی و مقاومت است و تاریخ نشان داده است که هر کشوری در برابر آمریکا منفعل عمل نماید عاقبت شکست خواهد خورد.

کوچک خانی به توانمندی جمهوری اسلامی ایران در برابر نظام سلطه اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر دنیای استکبار ایستادگی کرد و عاقبت پیروزی را به دست آورد و امروز به مرحله ای از توانمندی دست یافته است که قدرت مقابله با هر تهدیدی را دارد پس نباید در برابر دنیای غرب منفعلانه عمل کرد.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) خشونت و افراطی گری را هدیه استکبار به مسلمین دانست و اظهار داشت: امروز خشونت و استکبار در کشورهای اسلامی بلای جان مسلمین شده است و در هر کشوری که این خشونت ها وجود دارد رد پای راس استکبار جهانی یعنی آمریکا به چشم می خورد.

/2001پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها