مدیر کمیته‌ امداد پارس‌آباد/

تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پارس‌آباد ارائه می‌شود

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: امسال بیش از ۳ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات اشتغالزایی و خودکفایی به مددجویان کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۵۶۵۶۸۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ارشد سعادتی، در جلسه بررسی اشتغال مددجویان شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: امسال برای 40 نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمندی که توان انجام کار را داشته‌اند از طریق کمیته امداد فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی بیش از 3 میلیارد و 230 میلیون ریال در قالب تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت و افراد توانمند در این حوزه پرداخت شده تا با ایجاد شغل پایدار بتوانند درآمد مستمر و ثابتی برای خود کسب کنند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اینکه برای ایجاد 12 طرح اشتغالزایی بیش از 640 میلیون ریال از محل منابع صندوق اشتغال کمیته‌ امداد پرداخت شده است، افزود: برای ایجاد 28 فرصت شغلی دیگر نیز بیش از 2 میلیارد و 590 میلیون ریال از محل بانک‌های عامل پرداخت شده است.

سعادتی با بیان اینکه این مقدار تسهیلات در راستای ایجاد شغل در زمینه‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری، صنایع دستی، خدماتی و فعالیت‌های صنفی و صنعتی پرداخت شده است، گفت: این شغل‌ها بر اساس ظرفیت‌های منطقه و استعداد خانواده‌های تحت حمایت ایجاد شده است.

وی با تشریح اینکه در این مدت 225 نفر از خانواده‌های تحت حمایت و فرزندان آنان آموزش‌های لازم خیاطی، آرایشگری، کامپیوتر، کشاورزی و دیگر مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را کسب کرده‌اند، بیان کرد: برای 50 نفر از مددجویان نیز کاریابی شده که هم اکنون در شرکت‌ کشت و صنعت و دامپروری مغان مشغول فعالیت و کسب درآمد هستند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اینکه چهار کارشناس و ناظر فنی به صورت دوره‌ای بر میزان پیشرفت و وضعیت طرح‌های اشتغالی نظارت دارند، اظهار کرد: در این راستا ناظران فنی یک هزار و 791 مورد بازدید از طرح‌های خودکفایی این نهاد به عمل آورده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار