مدیرکل پایانه‌های اردبیل/

پاسگاه پلیس راه در محور اردبیل به‌سرچم احداث می‌شود

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت:‌ در راستای افزایش کنترل در محور اردبیل به‌سرچم و کاهش تخلفات جاده‌ای و حضور مستمر پلیس راه در این محور به‌زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث پاسگاه پلیس راه محور اردبیل به‌سرچم می‌شویم.
کد خبر: ۸۵۶۵۶۸۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی رحمتی، در جلسه بررسی اقدامات در حوزه کاهش حوادث جاده‌ای در سطح استان اردبیل اظهار داشت: در زمینه شناسائی نقاط حادثه خیز راه‌های مواصلاتی استان و رفع این نقاط اقدامات اساسی انجام شده است که این امر می‌تواند نقش و تاثیر به‌سزایی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای داشته باشد.

وی بیان کرد: ما با تمام توان در صدد هستیم با شناسائی و رفع نقاط حادثه‌خیز تمامی راه‌های استان گام‌هایی را در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای برداریم و با مساعدت و حمایت مسئولان استانی و ادارات مربوطه که در این زمینه انتظار می‌رود مشارکت همه‌جانبه‌ای از سوی دستگاه های متولی انجام شود.

رحمتی افزود: اگر موفق شویم قدمی در کاهش آمار تصادفات استان برداریم در حقیقت به وظیفه قانونی و دینی خود عمل کرده‌ایم چرا که وظیفه و رسالت مسئولان ارائه خدمات شایسته و مناسب برای مردم بوده تا با این امر رضایتمندی عمومی فراهم شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل تصریح کرد: در راستای افزایش کنترل در محور اردبیل به سرچم و کاهش تخلفات جاده‌ای و حضور مستمر پلیس راه در این محور, اقدامات اولیه در زمینه شناسایی محل مناسب برای احداث پاسگاه پلیس راه محور اردبیل به سرچم انجام داده شده و به‌زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

در این جلسه فرمانده پلیس راه استان اردبیل نیز با ارائه گزارشی در مورد وضعیت پاسگاه‌های پلیس راه استان گفت: با توجه به نقش پاسگاه‌های پلیس راه در کاهش آمار تصادفات تلاش می‌کنیم تا در زمینه احداث این پاسگاه‌ها در مکان‌های تعیین شده اقدامات سریع و لازم انجام شود.

حجت فتاحی با اشاره به آمار تصادفات در راه‌های استان اردبیل اظهار کرد: امیدواریم نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان با مساعدت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان به سرعت شناسائی و در راستای اصلاح آن اقدامات لازم انجام داده شود.

ارسال نظرات