دبیر جشنواره کاریکاتور مهر امید/

هر هنرمند حداکثر 6 اثر می تواند، ارسال کند

دبیر اولین جشنواره کاریکاتور مهر امید در شمال و شمالغرب کشور گفت: هر هنرمند در مجموع 2 بخش می تواند 6 اثر را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.
کد خبر: ۸۵۶۵۷۰۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، توحید مهدوی، در گفتگو با جمعی از خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: جشنواره در دو بخش مشکلات جوانان و مسائل ورزشی برگزار می شود و هنرمندان می توانند در هر بخش حداکثر 3 اثر ارسال کنند.

وی با بیان اینکه هر بخش برگزیدگان خود را خواهد داشت، اضافه کرد: در هر بخش 3 نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شده و در مراسم اختتامیه از آنها تجلیل خواهد شد.

مهدوی با اشاره به اینکه به هر 6 نفر برگزیده جوایز نقدی، تندیس و لوح اعطا خواهد شد، اظهار کرد: نفرات اول هر بخش 6 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

به گفته دبیر اولین جشنواره کاریکاتور مهر امید در شمال و شمالغرب کشور، نفرات دوم هر بخش جایزه 5 میلیون ریالی را از آن خود خواهند کرد و به نفرات سوم هر بخش نیز، جایزه نقدی 4 میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.

احتمال تمدید فرصت ارسال آثار

وی با بیان اینکه کمیته های مختلف جشنواره تشکیل شده است، افزود: کمیته ها بر اساس شرح وظائف خود، کارهای محوله را پیش می برند.

دبیر انجمن مردم‌نهاد خورشید سبز مهر امید آرتا اظهار کرد: هنرمندان باید آثار خود را به همراه فرم شرکت در جشنواره که در سایت جشنواره قابل دانلود است به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گفته این مسئول، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در اندازهA4و فرمتdpi 300با پسوندjpgبهestival.mehreomid@gmail.comارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره با آدرسwww.NgoMehreOmid.ir مراجعه کنند.

دبیر اولین جشنواره کاریکاتور مهر امید در شمال و شمالغرب کشور آخرین مهلت ارسال آثار را 19 شهریور ماه بیان کرد و افزود: احتمال تمدید مهلت ارسال آثار وجود دارد که اگر این تصمیم اتخاذ شود، از طریق رسانه های گروهی اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات