خبرهای داغ:
در آستانه سال تحصیلی جدید؛

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم معرفی شد

طی مراسمی در ناحیه بسیج دانشجویی استان قم، حجت الاسلام سید محمد جواد حسینی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۶۵۷۲۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در مراسمی که در ناحیه بسیج دانشجویی استان قم برگزار شد، از زحمات محمد صادق منصوریان مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم تقدیر و حجت الاسلام سید محمد جواد حسینی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی گردید.

محمد توانا فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی قم در این مراسم طی سخنانی ضمن تاکید بر ادامه فعالیتهای انجام شده طی دوره مسئولیت برادر منصوریان، اظهار کرد: برادر بسیجی آقای منصوریان از جمله نیروهای جهادی و ازخانواده معظم شهدا هستند که در سخت ترین شرایط مسئولیت حوزه بسیج دانشگاه آزاد اسلامی را پذیرفتند و با دغدغه انقلابی و استفاده از تمام توان به ایفای نقش و پیشبرد ماموریتهای بسیج دانشجویی پرداختند و ان شاءالله از این پس نیز به همکاری با گروه جهادی شهید زین الدین ادامه خواهند داد .

همچنین حجت الاسلام سید محمد جواد حسینی که هم اکنون دانشجوی رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی قم هستند، با تاکید بر استفاده از ظرفیت نیروهای با تجربه و دغدغه مند در بسیج دانشگاه، بر ضرورت کادر سازی و نقش آفرینی بسیج دانشجویی در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی تاکید کرد.

لازم به ذکر است حجت الاسلام سید محمد جواد حسینی مسئولیتهایی همچون مسئول کمیته تبلیغات ستاد استانی استقبال از مقام معظم رهبری در سال 89 ، مدیر طرح تمنا (تربیت منابع انسانی نخبه انقلاب اسلامی)، موسسس حسینیه شهدای جهاد علمی و معاونت امور خادمین و اداره یادمانهای ستاد مرکزی راهیان نور را در سابقه خود دارند.



ارسال نظرات