خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) بیان کرد: کوهپیمایی بر بلند و غنی سازی اوقات فراغت ویژه پایوران با حضور فرمانده این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۵۷۳۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حامد قاسمی مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ضمن بیان اینکه این اقدام در راستای ترویج فعالیت های بدنی و گرایش ورزش که از مهمترین عوامل موثر در سلامتی فرد است اظهار کرد: این برنامه روز جمعه 13شهریور ماه با حضورپرشور 43 نفر از پایوران، مدیران قسمت ها و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج تابع برگزار شد.

وی اضافه کرد: این برنامه در ارتفاعات بلند منطقه اشکورات استان گیلان به مدت 5 ساعت انجام پذیرفت و بعد از برنامه کوهپیمایی غبار روبی مزار شهید علی بابا اکبری در روستای میلاش توسط پایوران انجام شد.

قاسمی عنوان کرد: کوهپیمایی بر بلند در راستای تحقق معنویات مقام معظم رهبری، توسعه ورزش کوهنوردی، افزایش توان، انسجام رزمی، سلامت و آمادگی جسمانی بوده است.

 مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) تأکید کرد: برگزاری چنین برنامه ای باعث ایجاد روحیه،  انگیزه و همچنین سلامت در بین کارکنان می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رسیدن به قوای معنوی و جسمانی همواره یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد و ما باید علاوه براینکه با خواندن نماز روح خود را جلا می دهیم با ورزش کردن نیز جسم خود را سالم نگه داریم.

4001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها