خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: رشد حوزه‌های علمیه می‌تواند به رشد فرهنگی جامعه منجر شود که اهمیت حوزه‌ها در مسایل فرهنگی بر هیچ کس پوشیده نیست.
کد خبر: ۸۵۶۵۷۷۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازتاکستان، حجت‌الاسلام حمید علی‌بخشی مدیر حوزه علمیه شهرستان تاکستان ظهر امروز در مراسم افتتاح کلاس‌های حوزه علمیه این شهرستان که با حضور حجت‌الاسلام علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی تاکستان برگزار شد.اظهار کرد: امروز مدارس حوزه‌های علمیه در کشور از حضور طلاب، روحانیون و اساتید برجسته بهره می‌برد که می‌توانند احکام الهی و اخلاق اسلامی را برای مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان، تبیین کنند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان تاکستان گفت: طلاب و روحانیون امروز باید تلاش کنند که ارتباط خود را با جامعه و جوانان بیشتر کرده تا بتوانند شبهات، احکام، مسائل دینی و شرعی را به بهترین نحو بازگو کنند.

وی خاطرنشان کرد: شما طلاب جدیدالورود که امروز علاقمند به دروس حوزوی و از سربازان حضرت ولی عصر (عج) هستید، بدانید که باید برای قرار گرفتن در این مسیر ارزشمند به خود افتخار کرده و قدر خود را بیشتر بدانید.

علی بخشی ادامه داد: طلاب و روحانیون، امروز باید تلاش کنند که ارتباط خود را با جامعه و جوانان بیشتر کرده تا بتوانند شبهات و احکام و مسائل دینی و شرعی را به بهترین نحو بازگو کنند.

این مسئول به مدرسه علمیه این شهر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با حمایت‌های ارزشمند امام جمعه تاکستان این مدرسه یکی از مدارس نمونه در سال‌های گذشته بوده و هست و توانسته تعداد قابل توجهی از مدارس را زیرپوشش خود قرار دهد که یکی از کارهای فرهنگی این مدرسه نیز این بوده که رونق خوبی به مساجد بخشیده است.

وی بر توجه بیش از پیش مسئولان به حوزه‌های علمیه تأکید و یادآور شد: رشد حوزه‌های علمیه می‌تواند به رشد فرهنگی جامعه منجر شود که اهمیت حوزه‌ها در مسایل فرهنگی بر هیچ کس پوشیده نیست.

7001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها