خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی گفت: امروزه دشمنان اسلام سعی در دور نگه‌داشتن نوجوانان و جوانان از باورهای دینی را دارند و از فرمول هاي متناسب با سن کودکان و نوجوانان در این راه استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۶۵۷۹۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام عیسی سلیمانی در گردهمایی سیاسی حوزه های مقاومت سپاه ناحیه مسامی در محل نمازخانه سپاه اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان روش‌های متعددی برای ضربه زدن به انقلاب در پیش گرفتند اما با رهبری امام خمینی(ره) و تداوم آن با مقام معظم رهبری، در برابر ناملایمات و فشارهای اعمال شده از سوی دشمنان ایستادگی کردیم.

وی بابیان اینکه دشمنان اسلام و ایران امروز جنگ نرم را در پیش گرفته اند،تصریح کرد:جنگ نرم تمامی باورها، اعتقادات و ارزش‌های یک جامعه را مورد هجمه قرار می‌دهد و تلفات آن به مراتب بیشتر از جنگ سخت است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی خاطر نشان کرد: با ورود به جنگ نرم، باورها و ارزش‌ها زخمی شده و لایه‌های درونی افراد به ویژه نوجوانان و جوانان با آسیب مواجه می‌شود و برای جلوگیری از این امر باید رفتار و نگرش خود را در زندگی تغییر داد.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: امروزه دشمنان اسلام سعی در دور نگه‌داشتن نسل امروز از باورهای دینیرا دارند و از فرمول‌های متناسب با سن کودکان، نوجوانان و جوانان در این راه استفاده می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها