فرمانده سپاه ناحیه دلیجان: واگذاری بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان دلیجان
کد خبر: ۸۵۶۵۸۱۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

سرهنگ پاسدار سید محمد سجادی صبح امروز در جمع خبرنگاران از واگذاری بیش از ده میلیارد ریال اعتبارات در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی خبر داد .

وی افزود:  تا کنون حدود سه میلیارد ریال از این وام ها واگذار شده  و بیش از  50 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در زمینه های کاشت زعفران، پرورش شترمرغ، دستگاهها و صنایع تبدیلی مشغول به کارشده اند.

سجادی ادامه داد: همچنین در قالب اردوهای جهادی دانش آموزی تا کنون بیش از دو هزار متر از مدارس شهر دلیجان و روستاهای همجوار رنگ آمیزی شده است که بیش از 200 میلیون ریال صرفه جویی اقتصادی داشته است.

وی با اشاره به تلاش بسیج سازندگی در جهت محرومیت زدایی از مناطق محروم ادامه داد:  یکی از برنامه های شاخص بسیج سازندگی  برگزاری اردو های جهادی 1 روزه  با حضور 291 نفر از جهادگران بسیجی در قالب حلقه های صالحین است که با اعزام به  مناطق محروم در جهت کمک به اقشار محروم و آسیب پذیر اقدامات تاثیر گذاری انجام داده اند.

سجادی اعزام 480 نفر از جهادگران بسیجی در قالب اردوهای جهادی هفت روزه را دیگر برنامه ی بسیج سازندگی دانست. ایشان رنگ آمیزی  و فضا سازی روستاهای شهرستان به میزان 1300 متر و ارائه خدمات به کشاورزان  شامل لای روبی و سیمانی کردن استخرها و مخازن  آب به میزان 1000 متر که در مجموع بیش از 220 میلیون ریال صرفه جویی اقتصادی برای روستاها داشته است را بخش دیگری از اقدامات بسیج سازندگی دانست.

ارسال نظرات