تیم مقاومت در هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی بانوان کشور به 4 پیروری دست پیدا کرد.
کد خبر: ۸۵۶۵۸۵۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاري بسيج، هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیرندازی سلاح های بانوان، با حضور ۸ تیم و به میزبانی هیئت خراسان رضوی در سالن ۸۰ مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

این مسابقات با حضور۸ تیم ، هیئت اصفهان، هیئت خراسان رضوی، پردیسان، پاس قوامین، انقلاب، بعثت، مقاومت و نیروی زمینی ارتش در۴ دیدار در ۱۲ و ۱۳ شهریور ماه در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در هفته سوم این مسابقات، تیمهای هیئت اصفهان، مقاومت، خراسان رضوی و نزاجا در رشته تفنگ و تپانچه بر رقبای خود پیروز شدند.

در رده بندی انفرادی تفنگ بادی، مه لقا جام بزرگ با امتیاز ۴۱۹٫۱ از پاس قوامین در مکان اول، الهه احمدی با امتیاز ۴۱۸٫۹ از نزاجا در مکان دوم، فاطمه طاهری با امتیاز ۴۱۵ از هیئت خراسان رضوی در مکان سوم ایستادند.

در بخش انفرادی تپانچه بادی، اکرم رمضانی با امتیاز ۳۸۳ از نزاجا، سارا میرابی با امتیاز ۳۸۲ از پردیسان و الهام هریجانی با امتیاز ۳۷۸ از مقاومت به عنوان برترین های این رقابتها بودند.


هفته چهارم این مسابقات، در رشته تفنگ بادی تیمهای، هیئت اصفهان، پاس قوامین، هیئت خراسان رضوی و مقاومت برحریفان خود به پیروزی رسیدند.

در بخش انفرادی تفنگ بادی، نرگس رنجبر با امتیاز ۴۱۶٫۲ از نزاجا در جایگاه اول، مریم طالبی با امتیاز ۴۱۵٫۳ از هیئت خراسان رضوی در جایگاه دوم و مریم زابلی زاده با امتیاز ۴۱۴٫۱ از پاس قوامین در جایگاه سوم ایستادند.

در تپانچه نیز، تیمهای هیئت اصفهان، پاس قوامین، نزاجا و مقاومت توانستند با غلبه بر حریفان خود پیروز شوند.

درانفرادی تپانچه بادی، الهام هریجانی با امتیاز ۳۸۷ از مقاومت، زینب طوماری با امتیاز ۳۸۳ از هیئت خراسان رضوی و گلنوش سبقت الهی با امتیاز ۳۸۲ از پاس قوامین به ترتیب در مقامهای اول تاسوم ایستادند.


ارسال نظرات