22 مقاله برای چاپ در كنگره بین‌المللی استاد شهریار برگزیده شد

دبیر علمی كنگره بین‌المللی بزرگداشت استاد شهریار با محوریت فرهنگ دینی و انقلابی از دریافت 90 مقاله توسط دبیرخانه این برگزاری كنگره فوق خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۵۹۳۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

به گزارش بسیج به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، ابراهیم اقبالی با اعلام این خبر گفت: از تعداد 90 مقاله رسیده، 22 مقاله برای چاپ برگزیده شده است و 8 مقاله نیز در زمان برگزاری كنگره بین‌المللی بزرگداشت استاد شهریار ارائه خواهد شد.


وی همچنین گفت: 4 مورد سخنرانی تخصصی درباره محورهای كنگره در روز افتتاحیه كنگره بین المللی بزرگداشت استاد شهریار توسط اساتید برجسته ارائه می شود.


اقبالی درخصوص نحوه و مهیار گزینش مقالات گفت: مقالاتی برگزیده شده است كه براساس محورهای عنوان شده برای كنگره نوشته شده اند.


دبیر علمی كنگره بین المللی بزرگداشت استاد شهریار همچنین رعایت چارچوب های علمی و پژوهشی در نوشتن مقاله و محكم و بدون نقص بودن نثر و قلم نویسنده را از دیگر معیارهای گزینش مقاله توسط اعضای هیئت علمی كنگره بین المللی بزرگداشت استاد شهریار عنوان كرد.


اقبالی در ادامه با بیان اینكه استاد شهریار‌ در ابعاد مختلف اسلامی و انقلابی، عرفانی و دینی، فرهنگی و اجتماعی خود را به موثرترین شكل ممكن‌ ایفا كرده‌ است، افزود: با این حال‌ باید اعتراف كنیم كه آنچه باید تاكنون در تجلیل و تبیین این نقش برجسته انجام می‌گرفت، متاسفانه محقق نشده است و دست اندركاران نیز تبیین این جایگاه را مهم ترین هدف خود برای برگزاری كنگره عنوان می كنند.


داوری اشعار رسیده به دبیرخانه كنگره بین المللی بزرگداشت استاد شهریار به زودی اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار