تهیه کننده کننده برجسته سینما گفت: ساخت فیلم «محمد رسول الله» گام جدی و مهمی برای حضور سینمای ایران در عرصه بین‌الملل است تا بتواند بخشی از شبهات به وجود آمده در خصوص دین اسلام را پاسخ دهد.
کد خبر: ۸۵۶۵۹۴۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

به گزارش بسیج، منوچهر محمدی، تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در خصوص فیلم «محمد رسول الله» گفت: اتفاق بزرگی که مجید مجیدی کارگردان سینمای ایران انجام داد این بود که توانست یکی از موضوعات مغفول مانده سینمای ایران را تولید کند و  پرداختن به این موضوع قابل تقدیر و ستایش است.

وی افزود: فیلم «محمد رسول الله» به دلیل سختی های فراوانی که در مراحل تولید و ساختش داشته است، نشان داد که اگر امکانات و تجهیزات لازم و کافی در سینما وجود داشته باشد، سینمای ایران می‌تواند در آینده نزدیک و در سطح جهانی، فیلم‌های قابل قبولی را تولید کند.

محمدی تصریح کرد: در عصر امروز و با توجه به نگاه افراطی و غیر ارتباط با آموزه‌های اسلامی که در عصر امروز با آن درگیر هستیم و باعث شده تا با همراهی تبلیغات رسانه‌های غربی تلاشی در جهت مخدوش کردن چهره اسلام و آموزه‌های آن که دین رحمت و مهربانی هست رخ دهد، اهمیت چنین فیلم‌های غیرقابل‌تصور است.

تهیه کننده فیلم «طلا و مس» ادامه داد: ساخت فیلم «محمد رسول الله» گام جدی و مهمی برای حضور سینمای ایران در عرصه بین‌الملل است تا بتواند بخشی از شبهات به وجود آمده در خصوص دین اسلام را پاسخ دهد.

محمدی در پایان اظهار داشت: با توجه به کلیات موضوع و محوریت این فیلم، اثر مجید مجیدی کاری قابل قبول است و ورود سینمای ایران به این عرصه‌ها باید مورد حمایت نهادهای متولی و مختلف قرار بگیرد. در این راستا تا آنجا که امکان دارد باید از این حرکت حمایت کنیم.

ارسال نظرات