همایش «اردوگاه تکریت۱۱» برای آزادگان و خانواده‌هایشان به مدت سه روز برگزار شد. بازدید از برج میلاد، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام راحل و زیارت قبور مطهر شهدای بهشت زهرا از جمله برنامه‌های این همایش بود.
کد خبر: ۸۵۶۵۹۵۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

به گزارش بسیج، همایش «اردوگاه تکریت11» برای آزادگان و خانواده‌هایشان به مدت سه روز برگزار شد. بازدید از برج میلاد، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام راحل و زیارت قبور مطهر شهدای بهشت زهرا و تقدیر از خانواده آزادگان از جمله برنامه‌های این همایش بود.

روز نخست این همایش یعنی چهارشنبه یازدهم شهریور ماه از ساعت هشت صبح تا 16 به طول انجامید. روز نخست این همایش در مجتمع فرهنگی تفریحی باهنر تهران برگزار شد و مهمانان یعنی آزادگان و خانواده‌یشان توسط برگزار کنندگان این همایش پذیرش و اسکان داده شد. به طور  کلی جمعیتی بالغ بر 600 نفر در این همایش شرکت کردند.

از جمله برنامه‌های روز نخست همایش اردوگاه تکریت 11 بازدید آزادگان و خانواده‌هایشان از برج میلاد بود. روز پنجشنبه نیز این همایش از هشت صبح تا ساعت سه بعد از ظهر در سالن کوثر صدا و سیما واقع در مسجد بلال برگزار شد. از برنامه‌های دیگری که برای آزادگان در نظر گرفته شده بود بازدید از باغ موزه دفاع مقدس بود که عصر رز پنجشنبه اتفاق افتاد.

در روز سوم یعنی جمعه 13 شهریور، آزادگان برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) به مرقد امام راحل رفته و نمازجماعت را نیز در این محل مقدس برگزار کردند. آزادگان اردوگاه تکریت 11 بصورت گروه‌های مختلفی به زیارت مزار شهدای مدفون در بهشت زهرا(س) نیز رفتد.

ارسال نظرات