مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از کسب هشت رتبه زیر هزار توسط دانش‌آموزان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۵۹۹۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد: حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی اظهار داشت: دانش‌‌آموزان مدارس صدرای استان یزد در کنکور سراسری امسال خوش درخشیدند و با کسب هشت رتبه زیر هزار توانستند به موفقیت خوبی دست پیدا کنند.

وی عنوان کرد: دو نفر از این دانش‌آموزان دختر و شش نفر دیگر دانش‌آموزان مدارس صدرای استان یزد بوده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: سجاد فلاح‌زاده از شهرستان ابرکوه با رتبه 84، وحیدرضا پاک‌نژاد از شهرستان مهریز با رتبه 51، محمدجواد زارع از شهرستان مهریز با رتبه 202، محمدجواد اکرمی از شهرستان ابرکوه با رتبه 159، سیدعلی حسینی از شهرستان مهریز با رتبه 775 و حسن زارع‌بیدکی از شهرستان مهریز با رتبه 611 دانش‌آموزان افتخارآفرین مدارس صدرای استان در گروه پسران بوده‌اند.

وی افزود: در گروه خواهران نیز رقیه تقوی با رتبه 540 و الهام دهقانی‌زاده با رتبه 324 از شهرستان بافق در آزمون ورودی مراکز آموزش عالی و موسسات وابسته کشور در سال جاری خوش درخشیده‌اند.

حسینی‌کوهستانی همچنین عنوان کرد: در سال تحصیلی گذشته چهار باب مدرسه صدرا در استان در مقطع متوسطه با 211 دانش‌آموز فعالیت داشته‌اند.

ارسال نظرات