مسئول برگزاری جشنواره تیتر برتر مازندران گفت: هفتمین دوره جشنواره تیتر برتر در مازندران با موضوع دفاع مقدس با عنوان "تیتر ایثار" است.
کد خبر: ۸۵۶۶۰۲۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰



به گزارش تابناک نقل از از روابط عمومی فرمانداری ساری، حسین مرتضوی در آستانه بزرگداشت هفته دفاع مقدس از مسابقه هفتم با عنوان "تیتر ایثار" با مشارکت ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس شهرستان ساری خبر داد.
وی با بیان اینکه بدون تردید کارکرد و نقش رسانه‌ها در دنیای امروز موضوع ناشناخته‌ای نیست، افزود: دستیابی به شاخصه‌های ایثار و شهادت مستلزم آشنایی با مفاهیم ایثار و شهادت است.
مسئول برگزاری جشنواره تیتر برتر مازندران با تاکید بر اینکه رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در گسترش و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داشته باشند، تصریح کرد: در جامعه ما مسئله ایثارگری، یک فرهنگ تاریخی است و با توجه به تاثیرگذاری رسانه‌ها در جامعه، آنها می‌توانند در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر جامعه با فداکاری شهدا و ایثارگران تاثیرگذار باشند.
مدیر روابط عمومی فرمانداری ساری با تاکید بر فعالیت مهم رسانه‌های استان در حوزه شهید و شهادت، ادامه داد: بنا بر فرموده رهبری، فضیلت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و کسانی که در راستای زنده نگه داشتن آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهدا تلاش می‌کنند کاری زینبی است.
مسئول برگزاری جشنواره تیتر برتر گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس مسابقه هفتم جشنواره تیتر با عنوان "تیتر ایثار"برگزار می‌‌شود لذا از خبرنگاران و اهالی رسانه دعوت می‌شود تا تیتر آثار تولیدات خود را در طی یک سال گذشته و همچنین هفته دفاع مقدس سال‌جاری به فرمانداری ساری ارائه دهند.
وی تصریح کرد: این جشنواره با موضوعات هشت سال جنگ و دفاع مقدس، شهید و شهادت، ایثارگری و رشادت، جانبازان، شهدای گمنام، تفحص‌ها،خاطرات و ... به همراه لینک مطلب در بخش های مختلف خبر، گزارش، مقاله و یادداشت، تحلیل، مصاحبه، عکس و ... است.
مرتضوی در پایان گفت: تیتر برتر با نظر کارشناسان انتخاب و به برگزیدگان نیز همانند دوره‌های قبل در جلسه شورای اداری، جوایزی اهدا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها