هدف استکبار منحرف کردن دختران مسلمان از نظر عقیده و ایمانشان است، زیرا اگر یک دختر فاسد شود یک خانواده و یک نسل و یک جامعه فاسد میشود.
کد خبر: ۸۵۶۶۰۳۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه ساری، حجت الاسلام شعبانعلی نوذری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساری که در جمع بسیجیان روستای سنگده منطقه دودانگه در مسجد 14 معصوم(ع) سخن می گفت اعلام داشت :بسیجی باید حواسش به همه مسائل باشد و لشگر و یار مخلص خدا باشد یعنی کسی که گوش به فرمان ولایت باشد.

وی با اشاره به بیانات حضرت آیه الله حسن زاده آملی گفت:گوش شما به دهان ولی فقیهتان باشد چون گوش ولی فقیه به دهان امام زمان (عج) است.

نماینده ولی فقیه سپاه ساری همچنین گفت: اخلاق و کردار بسیجی باید متفاوت از دیگر افراد باشد،در 8 سال دفاع مقدس نیرو های بسیجی از استان مازندران با دستان خالی و بدون سلاح راهی جبهه ها می شدند،وتنها ایمان و وحدت کلمه و پیروی از ولی فقیه آنها بود که موجب پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی شد نه توان نظامی و برتری موشکی و سلاح ما.

وی در ادامه افزود: به فرموده امام(ره) آمریکایی ها اگر لحظه ای تصور میکردند که ملت ایران غافل شدند، آن لحظه را از دست نمیدادند و وارد جنگ می شدند، به همین دلیل امروز به یک روش دیگر با ما وارد جنگ شده اند.

حجه الاسلام نوذری اظهار داشت: جنگها راه ورود دشمن می باشد که در زمان حاضر به جنگ نرم تبدیل شد به دگونه ای که از طریق جنگ بین خودمان و عقایدمان با ابزارهایی نظیر اینترنت و نرم افزارها و فیلم ها و اسباب بازی ها و شبکه های اجتماعی و گوشیهای هوشمند و غیره .. به مقابله پرداختند.

نماینده ولی فقیه سپاه ساری بیان کرد: شخصی به نام آخانوف که یک یهودی صهیونیست است گفته قصد ما منحرف کردن دختران مسلمان از نظر عقیده و ایمانشان است،سوال این است که چرا دختر؟ چون اگر یک دختر فاسد شود یک خانواده و یک نسل و یک جامعه فاسد میشود.

حجت الاسلام نوذری بیان داشت بیش از 40 شبکه خارجی فارسی زبان به صورت رایگان و 24 ساعته به پخش فیلم ها و سریال های بی محتوا و منحرف کننده برای منحرف کردن ذهن جوانان و از بین بردن عقایدشان می پردازند که بودجه اکثریت این شبکه ها از یهودیان اسرائیلی تامین میشود.

وی با اشاره به گزارش مسئول پایگاه سنگده - قبل از حضور در مسجد روستا- گفت:اینکه سنگده از میان پایگاههای حوزه دودانگه با 500 بسیجی بالاترین نیرو را دارد خدا را شکر گزاریم، اما؛ اولا چرا مساجد از وجود این بسیجیان خالیست و حداقل نیمی از نیروهای گزارش شده جوان بسیجی، به مسجد نمی آیند؟!

حجه الاسلام نوذری ادامه داد:ثانیا؛ برای روستایی که گزارش می شود بالغ بر هزار خانوار سکونت دارد باید 6هزار بسیجی در آن ساماندهی شود!

وی بی تدبیری و البته ضعف مسئولیتی در حوزه و پایگاه ها در ناتوانی حفظ و یا جذب بسیاری از نیروهای ولایی، ارزشی و توانمند را عامل مهم در بی رونقی مساجد و پایگاهها برشمرد.

حجه الاسلام نوذری پیروی از خط امام و ولایت را عمل در رفتار های ارزشی و برخورد های رئوفانه با باز خورد جذب حداکثری نیروهای عادی، فعال و ایجاد روحیه پر نشاط به منظور حفظ مومنین توانمند و تاثیر گذار دانست.

برپایه مستندات این گزارش در مراسم نماز مغرب و عشا و سخنرانی مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه ساری در سنگده بیش از 40 نفر حضور داشتند که قریب به 30 نفر از بزرگان و سالخوردگان روستا بودند!

بازدیدهیات چند نفره سپاه ساری که در راس آن نماینده ولی فقیه در سپاه ساری قرار داشت یک روز بطول انجامید که در طی آن حوزه امام سجاد(ع) و برخی پایگاههای مقاومت بسیج مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفتند.

در این برنامه این هیات با حضور در پایگاه مقاومت بسیج برادران روستاه بویژه پایگاه سنگده پس از استماع گزارش مسئول پایگاه مذکور از میزان کمی نیروی بسیج مطلع شدند.

پس از پایان مراسم هیات مذکور از سپاه ساری باتفاق برخی به ضیافت شام در روستا دعوت شدند!

( نهج البلاغه نامه 45 )

اما بعد، يابن حنيف، فقد بلغني ان رجلا من فتيه اهل البصره دعاک الي مادبه فاسرعت اليها تستطاب لک الالوان و تنقل اليک الجفان و ما ظننت انک تجيب الي طعام قوم عائلهم مجفو و غنيهم مدعو ...

اما بعد از حمد و ثناي خداوند،اي فرزند حنيف شنيده ام مردي از جوانان اهل بصره تو را به خوان گسترده اي از طعام دعوت نموده و تو بر سر آن خوان با شتاب حضور يافتي.

طعام هاي رنگارنگ براي تو خوش آمده و کاسه هاي گوناگون ،پياپي بر سر سفره تو آورده شده است و من گمان نداشتم تو خوردن غذاي قومي را بپذيري که فقراي آنان مورد اعراض قرار گيرند و بي نيازانشان بر سر طعام دعوت شوند .... .

در اين نامه طولاني حضرت زندگي ساده خود را يادآور مي شود اما فراز پاياني اين نامه هشدار به پسر حنيف درباره آتش جهنم است که اين نشان مي دهد زندگي اشرافي براي مسئولان حکومتي راهي بسوي جهنم است:... فاتق الله يابن حنيف ولتکفف اقراصک

ليکون من النار خلاصک.

اي فرزند حنيف! تقوي بورز و به قرص هاي نان خود کفايت کن تا از آتش دوزخ نجات يابي .

ارسال نظرات
پر بیننده ها