خبرهای داغ:
ریاست دانشگاه جامع علمی‎کاربردی گلستان از تمدید مهلت ثبت نام بدون آزمون متقاضیان دوره‎های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته سال تحصیلی 95-94 دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۶۰۷۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان، محمد برزعلی، ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان، با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر حدود 10 هزار دانشجو در بیش از 115 رشته تحصیلی و در 18 مرکز آموزشی این دانشگاه مشغول به تحصیل می­باشند.

رئیس واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی گلستان از افزوده شدن رشتههای تحصیلی جدید خبر داد و اظهار داشت: با توجه به نیاز سنجی­هایی که در منطقه انجام شده  رشتههای کارشناس حرفه­ای بیمه اموال،کارشناس حرفه­ای نوازندگی(ساز ایرانی)، تغذیه ورزشی، مدیریت سلامت، خانواده و مشاوره تغذیه مادر و کودک و مددکاری اجتماعی برای سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی در این دانشگاه تدریس خواهد شد.

وی گفت: رشته های آموزشی دانشگاه در مقطع مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای، علاوه بر رفع نیاز بازار کار و دستگاههای اجرایی، مهارت محور بوده و با افزایش توان مهارتی دانشجویان، دانش آموختگان را به سمت خود اشتغالی و تجاری سازی علم سوق می دهد.

برزعلی بیان داشت:  متقاضیان ثبت نام در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته سال تحصیلی 95-94 می­توانند تا روز پنجشنبه مورخ 19 شهریور از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها