خبرهای داغ:
همایش ائمه جمعه وجماعات وهیئت های مذهبی وفرماندهان پایگاهها مقاومت بسیج در مسجد کبیری کردکوی برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۶۶۰۸۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛در این مراسم غلامرضا جلالی مدیر بسیج محلات ضمن تبیین اهداف همایش گفت :برگزاری این همایشها سبب نزدیکی بین جوانان وروحانیون وجلوگیری از بسیاری از انحرافات خواهد شد.

وی درادامه افزود: هرچه وفاق وهمدلی بین این عزیزان وفرماندهان پایگاهها بیشتر باشد سبب می شود جامعه هدف که همان جوانها هستند سود ببرند وبسیاری از مشکلات جامعه وحتی مشکلات خانواده ها حل وفصل شود وجوان به سمت مساجد جذب شود وبه دام خلاف نیفتد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام موسوی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه کردکوی اظهار داشت: ما باید راهکارهای جذب جوان را با همکاری روحانیون ،فرماندهان پایگاهها ،وهیئت های مذهبی پیدا کنیم وبا کشاندن آنها به فضای معنوی چون مسجد در سبب حل آنها باشیم .

موسوی همچنین گفت : مسجد فقط برای نماز خواندن نیست واگر ما بتوانیم بعضی از برنامه های آموزشی وفرهنگی را در داخل این فضای معنوی انجام دهیم اثرات مثبت بیشتری دارد.

حجت الاسلام موسوی در پایان با بیان این نکته که باید با جوان رابطه دوستی برقرار کرد تا از خطرات احتمالی مطلع گردد گفت :ما سعی کنیم جوان را با فعالیت های ورزشی واردوئی جذب کنیم وباید باجوان دوست شد وبعد آنها را جذب کرد ودسیسه های دشمن را برای آنها تبیین کرد که دشمن دوست ما نیست که این همه رسانه وامکانات وفناوری را ارزان در اختیار ما قرار میدهد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها