خبرگزاری بسیج: مسئول مجموعه فرهنگی تفریحی پارک بانوان «شمس» تبریز از حضور مستمر زنان کارآفرین استان در این مجموعه خبر داد و گفت: هر هفته پارک بانوان میزبان زنان کارآفرین در حوزه های مختلف هنری و فرهنگی است.
کد خبر: ۸۵۶۶۰۸۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲

بهادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، افزود: با تمهیداتی از طرف شهرداری منطقه یک در این مجموعه صورت گرفته زنان کارآفرین می توانند آثار خود را در آن به نمایش بگذارند.

وی هدف از برپایی نمایشگاه های خانواده را در این پارک در عنوان های مختلف و در هفته های مستمر حمایت از افرادی دانست که جایی برای آثار و تولیدات هنری و دستی خود ندارند.

بهادری برپایی نمایشگاه ها را در این پارک رایگان اعلام و بیان کرد: همه بانوان هنرمند و کارآفرین می توانند آثار خلق شده خود را در این محل به نمایش بگذارند بدون اینکه درصدی از آن به شهرداری تعلق گیرد.

مسئول مجموعه فرهنگی تفریحی پارک بانوان ادامه داد: در نمایشگاه این هفته 21نفر آثار هنری خود را در قالب سرمه دوزی، منبت، معرق، چرم، سفال، دوخت سنتی، بافتنی، آینه کارِ، نقاشی روی کاشی و سنگ، زیورآلات و ... به نمایش گذاشته اند که علاقه مندان می توانند تا پایان هفته از ساعت 9 تا 14 و عصر از ساعت 17 تا 20 از آن دیدن كنند.

وی خاطرنشان کرد: در این پارک آثار و تولیدات مختلفی همچون مواد غذایی، پوشاک، صنایع دستی و ... به نمایش گذاشته می شود که این هفته میزبان آثار تولیدی در زمینه صنایع دستی است.


ارسال نظرات