مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان:

حضور 2000 دانش آموز بسیجی در اردو های هجرت 3

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان، از حضور2000 دانش آموز بسیجی در اردو های هجرت 3 تابستان 1394 خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۶۱۱۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، محمد سالاری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در رابطه با اردو های هجرت 3 تابستان 1394 افزود: با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی صورت گرفته است تعداد 2000 نفر از دانش آموزان بسیجی دختر و پسر در طرح هجرت 3 امسال شرکت نمودند.

سالاری، تصریح کرد:  یکی از طرحهای بسیج دانش آموزی در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، طرح هجرت۳ است که شرکت کنندگان در زمینه های اعتقادی، مهارتی، آموزشی و فرهنگی، آشنایی با فرهنگ کار و تلاش و همچنین تجربه کار گروهی لحظات پرباری را در این طرح می گذرانند.

وی، یادآور شد: این دانش آموزان در عرصه های مختلف زیبا سازی و بهسازی، شعار نویسی، رنگ آمیزی مدارس سطح شهر و روستاهای استان زیر نظر استاد کار و مربی فرهنگی فعالیت می نمایند .

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان، عنوان کرد: تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر بکارگیری و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کمک به سازندگی، آشنایی جوانان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت گروهی، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، خدمت رسانی به روستاها ، تقویت روحیه مشارکت پذیری،
بهره گیری از توان فرهنگی ، هنری و فکری دانش آموزان از دیگر نتایج و اهداف این اردوها است
.

ارسال نظرات