سخنگوی شورای شهر تهران گفت: اگر محور وحدت اصولگرایان منافع ملی و انقلاب اسلامی باشد قطعاً موفقیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هم حاصل می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۶۱۷۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

به گزارش بسیج، رضا تقی‌پور  درباره انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: شورای شهر یک نهاد اجتماعی است و تلاشمان بر این بوده که به‌دور از جناح بندی‌های سیاسی بتوانیم مسائل و مشکلات مدیریت شهری را مورد توجه قرار دهیم.

وی ادامه داد: شاید یکی از دلایلی هم که باعث شد شورای شهر به‌سمت پرداختن به مشکلات مدیریت شهری گام بردارد این بود که تلاش شد فضای شورای شهر آرام و غیرسیاسی باشد اما نکته حائز اهمیت این است که با دامن نزدن به اختلاف سلیقه‌ها می‌توان گفت که اگر روی اهداف انقلاب اسلامی و منافع ملی متمرکز شویم، قطعاً وحدت پایدار و سازنده‌ای به دست می‌آید.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به پیروزی اصولگرایان در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران، گفت: اگر محور وحدت منافع ملی و انقلاب اسلامی باشد قطعاً موفقیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هم می‌تواند حاصل شود.

وی افزود: به‌عقیده بنده ما وقتی از اصولگرایی صحبت می‌کنیم اصل اول این است که سیاست ما عین دیانت ماست بنابراین مبنتی بر این اصل، ارزش‌های دینی را مبنای وحدت قرار می‌دهیم اما بعضاً برداشت‌های متفاوتی که از این اصل است وجود دارد، شاید لازم است اصولگرایان به این موضوع توجه کنند که کنار موضوع ارزشی، وحدت هم یکی از اصول و ارزش‌هایی است که به آن اعتقاد داریم و اگر این دو را کنار هم بگذاریم به وحدت بهتر و بیشتری دست می‌یابیم.

ارسال نظرات