مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل/

زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری در اردبیل فراهم شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی، و گردشگری استان اردبیل گفت: استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش گردشگری دارد که زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری در اردبیل فراهم شده است.
کد خبر: ۸۵۶۶۱۹۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، کریم حاجی‌زاده، در کمیسیون تخصصی فنی و مهندسی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت:‌ ظرفیت‌های بخش گردشگری استان اردبیل توسط مهندسان و مشاوران نخبه شناسایی شده و طرح پیش نیازسنجی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری در حال تدوین است.

وی با اشاره به این‌که صنعت اکوتوریسم و گردشگری یکی از راه‌کارهای توسعه اقتصاد استان اردبیل است، گفت: در این راستا اقدامات بسیار قابل توجهی انجام شده که انتظار داریم با حمایت همه جانبه مسئولان استان شاهد رونق بخش گردشگری اردبیل باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی، و گردشگری استان اردبیل از شناسایی پروژه‌های بخش گردشگری در اردبیل خبر داد و افزود: با تمام تلاش درصدد هستیم که زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری را فراهم کنیم تا شاهد شکوفایی و پیشرفت استان در عرصه‌های مختلف باشیم.

حاجی‌زاده تصریح کرد: شهرستان سرعین با داشتن آب‌های گرم معدنی به قطب آب‌های معدنی کشور و خاورماینه تبدیل شده است که آب‌های گرم این شهرستان از حال سنتی خارج شده و در حال حاضر به تجهیزات مدرن و نوین مجهز شدند.

وی بیان کرد: دامنه سرسبز سبلان ظرفیت‌های بسیار عظیمی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دارد که نیاز است برای توسعه ظرفیت‌های سبلان حمایت‌های همه جانبه‌ای از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان صورت بگیرد.

ارسال نظرات