مدیر کمیته‌ امداد پارس‌آباد/

۲۵۰۰ خانوار پارس‌آبادی از مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد از مستمری و خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۶۶۲۰۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ارشد سعادتی، در جلسه بررسی اقدامات حمایتی کمیته امداد از مددجویان شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 500 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد از مستمری و خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند که از بابت مستمری این تعداد از مددجویان امسال بیش از 7 میلیارد و 801 میلیون ریال به حساب سرپرستان خانوار تحت حمایت واریز شده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اینکه با پرداخت مستمری تلاش می‌کنیم تا نیازهای اساسی خانواده‌ها را مرتفع سازیم، گفت: خانواده‌های تحت پوشش با دریافت مستمری ماهانه‌ خود می‌توانند مایحتاج ضروری و مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه کمیته‌ امداد می‌کوشد به کارآفرین شدن مددجویان کمک کند، تصریح کرد: این نهاد مقدس با شناسایی ظرفیت و استعدادهای نهفته‌ در خانواده‌ها تلاش می‌کند تا آن دسته از مددجویان را که توانایی انجام کار و ایجاد اشتغال دارند، به سمت و سوی خوداتکایی سوق دهد.

سعادتی با تشریح اینکه کمیته‌ امداد با برگزاری کارگاه‌های مشاوره و راهنمایی برای مددجویان درصدد است تا آنان به توانایی‌های خود تکیه کنند، افزود: با ارائه‌ آموزش‌های مختلف فنی و حرفه‌ای می‌کوشیم تا مددجویان را به بهترین شکل ممکن برای ایجاد شغلی پایدار آماده سازیم.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در شهرستان بیان کرد: امسال مساعدت‌های حامیان طرح اکرام و محسنین به ایتام و خانواده‌های تحت حمایت نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 15 درصد افزایش داشته به طوری که در این مدت حامیان بیش از یک میلیارد و 564 میلیون ریال به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 301 یتیم تحت پوشش این نهاد قرار دارند، گفت:‌ یک هزار و 63 حامی با ثبت نام در طرح اکرام از آنان حمایت می کنند و 352 حامی نیز در قالب طرح محسنین ثبت نام کرده‌اند که از 174 نفر از فرزندان خانواده‌های تحت پوشش حمایت می‌‌کنند که در سال گذشته حامیان شهرستان بیش از یک میلیارد و 355 میلیون ریال به ایتام تحت تکفل خود مساعدت داشته‌اند.

سعادتی با قدردانی از مساعدت‌های حامیان طرح کرام و محسنین که همواره برای رسیدگی به امور فرزندان معنوی خود در تلاش هستند، اظهار کرد: مساعدت‌های عاطفی، معنوی، نقدی و کالایی حامیان و توجه ویژه‌ آنها به یتیم نوازی سبب ترویج فرهنگ نوعدوستی در سطح این شهرستان شده است به‌طوری که علاوه بر افزایش چشمگیر کمک‌های مردمی، هر روز شاهد ثبت نام تعداد بیشتری از مردم خیر این شهرستان در طرح‌های اکرام و محسنین هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار