صنعت خودرو سال‌های سخت خود را پشت سر گذاشته و با تلاش مدیریت و تمامی کارکنان، این صنعت وارد مسیر رو به رشد شده است.
کد خبر: ۸۵۶۶۲۰۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سيدرضا نوروززاده در مراسم افتتاح تعميرگاه تخصصي سراتو و مركز خدمات تخصصي گيربكس اتوماتيك در سايپايدك، با اشاره به پيشرفت‌هاي روز افزون در عرصه خدمات پس از فروش، گفت: خوشبختانه سايپايدك در زمينه طراحي و ارائه خدمات نوين از شركت‌هاي پيش رو در كشور است و همين مزيت رقابتي باعث مي‌شود كه اقبال مردم به استفاده از خودروهاي داخلي كه از خدمات خوبي هم برخوردار هستند بيشتر شود.

وي تاكيد كرد: بدون ترديد اگر در هر سازماني از خرد و عقل جمعی استفاده شود، رشد و تعالی به همراه خواهد داشت. اين استفاده از خرد جمعي و مشاركت كاركنان در تصميم‌گيري‌ها قطعا به ارائه خدمات بهتر منجر مي‌شود كه كل صنعت خودروسازي از آن بهره‌مند خواهد شد.

نوروززاده به توانمندی‌های نیروی انسانی متخصص سايپايدك از لحاظ فنی و مهندسی اشاره کرد و گفت: گروه خودروسازي سايپا از لحاظ ساختار نیروی انسانی بسیار کار آزموده است و تكيه بر اين نيروي انساني كارآزموده مي‌تواند مشكلات موجود را از سر راه بردارد.

 رييس سازمان گسترش و نوسازي يادآور شد: صنعت خودرو سال‌های سخت خود را پشت سر گذاشته و با تلاش مدیریت و تمامی کارکنان، این صنعت وارد مسیر رو به رشد شده است. با تلاشی که در صنعت خودروسازی به‌ویژه در گروه خودروسازی سایپا رخ داده، این مجموعه در مدت زمانی بسیار کمتر از حد معمول توانست خود را بازیابی کند. در واقع وجود توانمندی در زمینه تولید خودرو در داخل کشور موجب ایجاد یک مزیت قابل‌ملاحظه برای ایران شده و همین امر زمینه رشد و شکوفایی این صنعت را فراهم خواهد کرد.

 وي تاكيد كرد: مزیت ما، در ساخت داخل خودروهای تولیدی است، حال هرچه عمق ساخت داخل را بیشتر کنیم صرفه‌جویی ارزی بیشتری خواهیم داشت.

رييس هيات مديره سايپا در ادامه بر ضرورت تخصصي شدن خدمات پس از فروش تاكيد كرد و گفت: افتتاح تعميرگاه تخصصي سراتو و مركز خدمات تخصصي گيربكس اتوماتيك در سايپايدك بيانگر آن است كه مديران و كاركنان اين مجموعه به خوبي ضرورت‌هاي ارائه خدمات مطلوب به مشتريان را درك كرده‌اند. اين يك اتفاق خوب براي خدمات پس از فروش است كه اميدواريم ادامه يابد.

 نوروززاده همچنين توجه به خواسته‌هاي مشتريان در طراحي و ارائه خدمات را يك اصل مهم و انكارناپذير دانست و افزود: ارتباط مستمر با مشتريان و دريافت نظرات و پيشنهادهاي آنان، قطعا راهگشاي برخي مشكلات موجود خواهد بود و از اين رو تاسيس باشگاه مشتريان سايپا مي‌تواند نقش اين پل ارتباطي را بر عهده بگيرد.

وي گفت: ارزي كه براي خودروهاي وارداتي مصرف شده مطابق با كل خودروهاي توليدي در كشور است؛ لذا بايد به توليد داخل بيشتر توجه كنيم.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت همچنين با اشاره به برخي انتقادهاي اخير به كيفيت خودروهاي داخلي، تاكيد كرد: ما انتقادهاي مردم را مي‌پذيريم چراكه آنها را ولي نعمت خود مي‌دانيم. هرچند كه بعضي از توليدات داخلي دچار نواقصي هستند، اما بايد بپذيريم اين نواقص معلول علت‌هايي است كه در سالهاي گذشته به وجود آمده‌اند و رفع آنها به زمان بيشتري نياز دارد.

 نوروززاده ادامه داد: ما به هيچ عنوان قصد فرافكني نداريم و انتقاد را حق مردم مي‌دانيم؛ در عين حال بر خود واجب مي‌دانيم معايب را برطرف كنيم. كارگراني كه در خط توليد خودرو مشغول كار هستند از همين مردم هستند و تمام همت و تلاش خود را به كار مي‌گيرند كه با غيرت فراوان مشكلات را برطرف كنند.

وي ادامه داد: صنعت خودروسازي از افق روشني برخوردار است و همه بايد دست به دست هم دهيم تا بطور شايسته در خدمت ملت باشيم.
ارسال نظرات