رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر اردبیل مصوبات مربوط به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را با تمام توان تصویب می‌کند تا شاهد توسعه استان در عرصه‌های مختلف باشیم.
کد خبر: ۸۵۶۶۲۱۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علیرضا سلیمانی، در حاشیه کمیسیون مهندسی و فنی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: دولت یازدهم در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان اردبیل اقدامات بسیار خوبی انجام داده است که انتظار می‌رود مسئولان استان نیز شرایط سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه توسعه استان اردبیل در بخش‌های مختلف نیازمند حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران و جذب آن‌هاست، گفت: متأسفانه برخی بروکراسی‌های اداری و عدم همکاری بانک‌ها و اهدای وام با سود بالا، سرمایه‌گذاران را دچار مشکل کرده است که باید در این راستا برنامه‌ریزی منظمی داشته باشیم.

رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر اردبیل بابیان اینکه متأسفانه در حال حاضر حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فقط در رسانه‌ها و صدا سیما انجام می‌شد، افزود: در عمل چیز خاصی در استان مشاهده نشده است که باید برنامه‌ریزی منسجم و دقیقی در این زمینه توسط مسئولان استان ایجاد شود.

سلیمانی بیان کرد: ایجاد اشتغال در حوزه صنعت تنها برای یک نفر 300 میلیون تومان هزینه می‌برد و باید پویایی صنعت علاوه برجذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، دولت نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشد تا اردبیل در بخش صنعت به جایگاه واقعی خود دست یابد.

وی تصریح کرد: با حضور استاندار اردبیل در دو سال گذشته اقدامات بسیار اساسی در حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام‌شده است ولی نیاز است مدیران دستگاه‌های اجرایی هم برای تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت‌های همه‌جانبه‌ای انجام دهند.

ارسال نظرات